Vraag
Reacties
Oplossing
Stemer11
Level 4

Kan niet bellen.

Goedemorgen 

 

Ik kan geregeld niet meer bellen en moet dan de modem herstarten en kan dan wel weer bellen maar na een tijdje kan ik weer niet bellen. Ook na update van 13 oktober blijft het probleem bestaan.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @Stemer11! Wat irritant dat met regelmaat de vaste lijn niet werkt, alles behalve de bedoeling natuurlijk. Eerder stond hiervoor een incident open, met de uitrol van de nieuwe softwareversie zou dit probleem verholpen moeten zijn. Ik zie dat jouw modem beschikt over deze nieuwe softwareversie, dus er gaat toch iets anders mis. Het lijkt mij dan ook goed om de hoofdaansluiting te controleren. Bert geeft hierboven al aan hoe dat precies moet (waarvoor dank), zou je die info hier willen delen?  

 

 

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

0 Kudos
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @Stemer11! Wat irritant dat met regelmaat de vaste lijn niet werkt, alles behalve de bedoeling natuurlijk. Eerder stond hiervoor een incident open, met de uitrol van de nieuwe softwareversie zou dit probleem verholpen moeten zijn. Ik zie dat jouw modem beschikt over deze nieuwe softwareversie, dus er gaat toch iets anders mis. Het lijkt mij dan ook goed om de hoofdaansluiting te controleren. Bert geeft hierboven al aan hoe dat precies moet (waarvoor dank), zou je die info hier willen delen?  

 

 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Stemer11

We hebben niets meer van je gehoord. Hoe staat er nu voor, is de telefoonlijn inmiddels stabiel?

0 Kudos