Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen
Ik kan geregeld niet meer bellen en moet dan de modem herstarten en kan dan wel weer bellen maar na een tijdje kan ik weer niet bellen. Ook na update van 13 oktober blijft het probleem bestaan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Stemer11! Wat irritant dat met regelmaat de vaste lijn niet werkt, alles behalve de bedoeling natuurlijk. Eerder stond hiervoor een incident open, met de uitrol van de nieuwe softwareversie zou dit probleem verholpen moeten zijn. Ik zie dat jouw modem beschikt over deze nieuwe softwareversie, dus er gaat toch iets anders mis. Het lijkt mij dan ook goed om de hoofdaansluiting te controleren. Bert geeft hierboven al aan hoe dat precies moet (waarvoor dank), zou je die info hier willen delen?
Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Hey @Stemer11! Wat irritant dat met regelmaat de vaste lijn niet werkt, alles behalve de bedoeling natuurlijk. Eerder stond hiervoor een incident open, met de uitrol van de nieuwe softwareversie zou dit probleem verholpen moeten zijn. Ik zie dat jouw modem beschikt over deze nieuwe softwareversie, dus er gaat toch iets anders mis. Het lijkt mij dan ook goed om de hoofdaansluiting te controleren. Bert geeft hierboven al aan hoe dat precies moet (waarvoor dank), zou je die info hier willen delen?
Hoi @Stemer11
We hebben niets meer van je gehoord. Hoe staat er nu voor, is de telefoonlijn inmiddels stabiel?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...