1
Vraag
2
Reacties
Stemer11

Level 4
  • 208Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Kan niet bellen.

Goedemorgen 

Ik kan geregeld niet meer bellen en moet dan de modem herstarten en kan dan wel weer bellen maar na een tijdje kan ik weer niet bellen. Ook na update van 13 oktober blijft het probleem bestaan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 264Likes

Hey @Stemer11! Wat irritant dat met regelmaat de vaste lijn niet werkt, alles behalve de bedoeling natuurlijk. Eerder stond hiervoor een incident open, met de uitrol van de nieuwe softwareversie zou dit probleem verholpen moeten zijn. Ik zie dat jouw modem beschikt over deze nieuwe softwareversie, dus er gaat toch iets anders mis. Het lijkt mij dan ook goed om de hoofdaansluiting te controleren. Bert geeft hierboven al aan hoe dat precies moet (waarvoor dank), zou je die info hier willen delen?  

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66928Posts
  • 4704Oplossingen
  • 18547Likes

Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 264Likes

Hey @Stemer11! Wat irritant dat met regelmaat de vaste lijn niet werkt, alles behalve de bedoeling natuurlijk. Eerder stond hiervoor een incident open, met de uitrol van de nieuwe softwareversie zou dit probleem verholpen moeten zijn. Ik zie dat jouw modem beschikt over deze nieuwe softwareversie, dus er gaat toch iets anders mis. Het lijkt mij dan ook goed om de hoofdaansluiting te controleren. Bert geeft hierboven al aan hoe dat precies moet (waarvoor dank), zou je die info hier willen delen?  

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4469Posts
  • 410Oplossingen
  • 1182Likes

Hoi @Stemer11

We hebben niets meer van je gehoord. Hoe staat er nu voor, is de telefoonlijn inmiddels stabiel?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo