Goedemiddag allemaal,
ik heb paar maanden geleden een nieuw, wit modem (arris?) van ziggo gekregen. Die is geïnstalleerd en werkte prima.
vorige week kreeg ik ongevraagd een doos van de ziggo met.. nog 2 van die modems erin. 2 dezelfde!
Ziggo gebeld en 1 van de 2 nieuwe modems met behulp van de helpdesk geïnstalleerd. Prima gelukt alleen mijn vaste telefoon werkt niet. Dat zou maar een paar uur duren maar nu zijn we 24u verder en nog steeds niks.
Zou een Ziggo mod hier me verder mee kunnen helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Misschien een overbodige vraag, maar is het toestel op de juiste poort (TEL 1) aangesloten? Hoor je de kiestoon op het toestel?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke status wordt getoond voor telefonie na inloggen op het modem?
Als ik op het modem inlog is alles actief. Even ter info: als ik met mobiel naar huistelefoon bel gaat hij op mobiel als zijnde gewoon over, maar huistelefoon gaat niet over.
Misschien een overbodige vraag, maar is het toestel op de juiste poort (TEL 1) aangesloten? Hoor je de kiestoon op het toestel?
De stekker zat net als op andere modem in poort 2, maar nu heb ik hem in poort 1 gedaan en het werkt gelukkig weer. Top, super bedankt.
Fijn om te lezen dat de oplossing simpel was.
Had je in het verleden toevallig twee nummers en op een bepaald moment het eerste nummer opgezegd? Anders vind ik het vreemd dat lijn 2 op het vorige modem de actieve lijn was.
Nee, hebben altijd maar 1 nummer gehad.
Maar erg bedankt en weer wat geleerd 😉
Graag gedaan en nog een fijne dag gewenst.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.