1
Vraag
2
Reacties
jsoer

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet bellen na nieuw modem

Goedemiddag allemaal,

 

ik heb paar maanden geleden een nieuw, wit modem (arris?) van ziggo gekregen. Die is geïnstalleerd en werkte prima.

 

vorige week kreeg ik ongevraagd een doos van de ziggo met.. nog 2 van die modems erin. 2 dezelfde!

 

Ziggo gebeld en 1 van de 2 nieuwe modems met behulp van de helpdesk geïnstalleerd. Prima gelukt alleen mijn vaste telefoon werkt niet. Dat zou maar een paar uur duren maar nu zijn we 24u verder en nog steeds niks.

 


Zou een Ziggo mod hier me verder mee kunnen helpen?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Misschien een overbodige vraag, maar is het toestel op de juiste poort (TEL 1) aangesloten? Hoor je de kiestoon op het toestel?

Bekijk in context

8 Reacties 8
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Welke status wordt getoond voor telefonie na inloggen op het modem?

jsoer
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als ik op het modem inlog is alles actief. Even ter info: als ik met mobiel naar huistelefoon bel gaat hij op mobiel als zijnde gewoon over, maar huistelefoon gaat niet over.

 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Misschien een overbodige vraag, maar is het toestel op de juiste poort (TEL 1) aangesloten? Hoor je de kiestoon op het toestel?

jsoer
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De stekker zat net als op andere modem in poort 2, maar nu heb ik hem in poort 1 gedaan en het werkt gelukkig weer. Top, super bedankt.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Fijn om te lezen dat de oplossing simpel was.

 

Had je in het verleden toevallig twee nummers en op een bepaald moment het eerste nummer opgezegd? Anders vind ik het vreemd dat lijn 2 op het vorige modem de actieve lijn was.

jsoer
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee, hebben altijd maar 1 nummer gehad.

jsoer
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Maar erg bedankt en weer wat geleerd 😉

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Graag gedaan en nog een fijne dag gewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo