Hallo,
Ik heb zojuist mijn Technicolor 7200 modem vervangen met de ConnectBox en nu werkt vaste telefonie niet meer. Ik krijg geen kiestoon en als ik mijn nummer bel dan blijft hij overgaan, zonder dat de telefoon gaat rinkelen.
Als ik bij status kijk staat er:
en als ik bij de uitgebreide configuratie kijk zie ik:
Algemene configuratie
Netwerk toegang | Toegang tot internet |
Maximaal aantal apparaten | 2 |
Standaard beveiliging | Ingeschakeld |
DOCSIS-Modus | Docsis30 |
Config bestand | bac10100010648d343e1db0b |
Primaire Downstream Service Flow
SFID | 244375588 |
Maximale snelheid | 214000000 |
Maximum Traffic Burst | 42600 |
Minimale snelheid | 0 |
Primaire Upstream Service Flow
SFID | 244367395 |
Maximale snelheid | 21400000 |
Maximum Traffic Burst | 42600 |
Minimale snelheid | 0 |
Maximum Concatenated Burst | 42600 |
Roostertype | BestEffort |
Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
Ik heb trouwens thuis 2 telefoons aangesloten gehad op de TC7200, eentje met een grijs kabeltje en eentje met een zwart kabeltje. Ik weet niet meer welke van de woonkamer is en welke voor boven. Telefonie werkte in ieder geval wel goed.
Ik zag dat als ik grijs bovenaan doe (TEL1) en zwart onderaan (TEL2), dan werkt telefonie niet, maar wel internet. Maar doe ik zwart bovenaan in TEL1 en grijs onderaan (TEL2), dan werkt internet niet, en sterker nog: dan kan ik helemaal niet meer op het modem inloggen via 192.168.178.1. Na lostrekken van de zwarte kabel van TEL1 werkt inloggen op het modem weer wel en ook internet werkt dan prima. Maar telefoon nog steeds niet.
En nogmaals, alles werkte prima met de TC7200, al weer ik niet meer welke kabel in welk putje zat van de TC7200.
Help?