Volgens iets is dit van ziggo maar als ik gebeld word komt het in mijn spam box. Met de tekst Spam oproep.
Is dit echt van Ziggo of is dit gewoon spam. Want ik vertrouw dit niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is +31302004220 van Ziggo en te vertrouwen?
@Alex schreef:
Hi @shubstyle - Allereerst excuses voor de late reactie. Ik wil echter toch nog graag nog duidelijkheid scheppen omtrent het telefoonnummer en hopelijk je zorgen wegnemen: +31302004220 / 0302004220 wordt gebruikt door ons of één van onze partners, het was dus legitiem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is +31302004220 van Ziggo en te vertrouwen?
@Alex schreef:
Hi @shubstyle - Allereerst excuses voor de late reactie. Ik wil echter toch nog graag nog duidelijkheid scheppen omtrent het telefoonnummer en hopelijk je zorgen wegnemen: +31302004220 / 0302004220 wordt gebruikt door ons of één van onze partners, het was dus legitiem.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.