Vraag
Reacties
pjjans
Level 1

Is bellen via tablet/ipad met je vaste telefoon nummer mogelijk?

Hallo, weet iemand iets van het bellen met je iPad/tablet met je vaste nummer. Vroeger was daar een app voor Ziggo Bapp maar die is er niet meer. Ik heb een buurvrouw die met haar vaste telefoonnummer van ziggo moet bellen via haar ipad omdat haar hand functie niet meer goed is. Op dit moment heeft ze er een Fitzbox tussen maar die geeft veel conflicten met Ziggo. Hun hebben een alles in 1 pakket en als er dan een conflict is met de fitzbox dan hebben ze ook geen tv enz meer. Ze willen graag bij Ziggo blijven maar dan moet er wel een oplossing komen. Is er iemand die daar meer van weet of eventueel kan helpen? mvg P Jans

0 Kudos
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Is een eenvoudig (senioren)toestel met grote toetsen een optie, eventueel met handsfree-functie en snelkiezen voor veelgebruikte nummers?

Voor bellen via de vaste lijn met een app is een FRITZ!Box Cable als eigen modem met FRITZ!App Fon de enige realistische mogelijkheid. Ik ben wel benieuwd wat je precies bedoelt met 'conflicten' op de huidige FRITZ!Box (welk type?) en of het Ziggo-modem in bridge mode geconfigureerd is.

0 Kudos
caesar
Level 17

@pjjans 

De Fritz!box heeft een app (Fritz!fon) die je kunt gebruiken om via een mobieltje of tablet te bellen via je vaste nummer.

Welke problemen zijn er met de Fritz!box, en over welk type Fritz!box gaat het? Ik gebruik al jaren een Fritz!box, en heb nooit problemen.

0 Kudos