1
Vraag
2
Reacties
Rousseaut

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ISDN telefoonnummer overzetten naar Ziggo

Ben een ISDN gebruiker, twee lijnen gelijktijdig op een nummer lijkt voorbij.

KPN om advies gevraagd, desnoods lijn omzetten naar analoog vanwege de onafhankelijkheid van internet. Helaas, omzetting van ISDN naar analoog niet mogelijk omdat op korte termijn ook analoog word uitgefaseerd.

we hebben ook Ziggo alles in 1 met 1 telefoonlijn, ik zou nu graag het hoofdnummer van de KPN ISDN lijnen willen omzetten naar ZIGGO maar dan als tweede nummer, of eerste nummer maar dat maakt niet zoveel uit..

kan ik hiervoor gewoon een tweeden lijn aanvragen en van de overstapservice gebruikmaken ?

met vriendelijke groet en alvast dank voor het advies
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes
Volgens Ziggo kun je twee telefoonnummers meenemen in het kader van nummerbehoud: "Ja, wanneer je 2 telefoonlijnen bestelt bij Ziggo, kun je 2 nummers meenemen. Ook wanneer je 2 ISDN-nummers hebt. Geef dan de nummers die je mee wil nemen aan ons door."
Bron: https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/nummerbehoud/

Houd er wel rekening mee dat de telefoontoestellen en ander apparatuur die is aangesloten via ISDN hoogstwaarschijnlijk niet zal werken met telefonie van Ziggo.

POTS-telefoons (voor analoge telefonie) kunnen gewoon worden aangesloten op Ziggo modems. Je kunt zelfs faxen via de vaste lijnen van Ziggo.

Bekijk in context

2 Reacties 2
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes
Volgens Ziggo kun je twee telefoonnummers meenemen in het kader van nummerbehoud: "Ja, wanneer je 2 telefoonlijnen bestelt bij Ziggo, kun je 2 nummers meenemen. Ook wanneer je 2 ISDN-nummers hebt. Geef dan de nummers die je mee wil nemen aan ons door."
Bron: https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/nummerbehoud/

Houd er wel rekening mee dat de telefoontoestellen en ander apparatuur die is aangesloten via ISDN hoogstwaarschijnlijk niet zal werken met telefonie van Ziggo.

POTS-telefoons (voor analoge telefonie) kunnen gewoon worden aangesloten op Ziggo modems. Je kunt zelfs faxen via de vaste lijnen van Ziggo.
Rousseaut
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel Mark,

ik heb al 1 ziggo telefoonnummer en wil mijn hoofd ISDN telefoonnummer overzetten naar een aan te vragen tweede ziggo lijn. Ik lees dat dat geen probleem hoeft te zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo