1
Vraag
2
Reacties
Harma1

Level 3
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Huistelefoon

Onze huistelefoon doet het regelmatig niet. We kunnen wel gebeld worden, maar kunnen niet naar buiten bellen. Als ik de Ziggo modem reset, doet hij het weer. Wij bellen niet vaak, maar als we willen bellen, lukt dat niet. Bel ik met mijn mobiel naar ons huis, dan doet hij het wel.  Beetje eng idee als je 112 nodig bent. Iemand een idee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Harma1
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Waarschijnlijk is 1 van de handy van de Profoon telefoonset gekocht 14-10-2020 bij Karwei, de boosdoener. Ik heb de toestellen omgewisseld. 1 van de huiskamer omgeruild met die van de slaapkamer, die wij normaal niet gebruiken.  We kunnen dan wel gebeld worden. Ook is er een meldsysteem voor slechthorenden aangesloten op de telefoonlijn, maar dit is waarschijnlijk niet de oorzaak. Bij het testen doet de huiskamertelefoon het weer goed. Als het probleem toch terug keert, zal ik mij weer melden.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Lees dit door, op zoek naar een oplossing; https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/problemen-oplossen#/

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

dat probleem heb ik ook nog regelmatig niet zoveel meer gelukkig zoals in het begin. maar het komt af en toe nog wel voor.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31054Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15499Likes

Vaak gaan problemen met telefonie hand in hand met een probleem met de internetverbinding.

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), signaalversterker (indien aanwezig) en bekabeling?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

wie ik of @Harma1 ? @tobiastheebe 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31054Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15499Likes

@Richard1993! Ik reageerde op het oorspronkelijke bericht van @Harma1 maar laat gerust weten als ik jou kan helpen. Mocht je dat willen, dan is het wel handig als je daarvoor een eigen topic aanmaakt.

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

@tobiastheebe als het goed is staat er nog ergens een topic van mij wat betreft de huistelefoon. maar dan weet ik dat je het niet tegen mij had. ik ga mijn topic even opzoeken en dan vermeld ik je er even in. ik reageer alleen wel straks pas weer op het topic. omdat ik nu me bed in ga. 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31054Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15499Likes

@Richard1993! Je oude topic staat inmiddels gearchiveerd, ik had er ook e.e.a. in geplaatst. Morgen dan even een nieuw topic aanmaken? Welterusten alvast!

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

 

@tobiastheebe Ah vandaar dan maak ik morgen inderdaad even een nieuw topic aan. Dankjewel! jij ook voor straks!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hi @Harma1 en welkom op onze Community 🙂 

Ik snap dat je van deze onzekerheid af wilt en daarnaast horen je diensten gewoon goed te werken dus het is super dat je ervoor hebt gekozen om hier om hulp te vragen. Had je de link die Pineapple deelde al doorgespit en is het probleem opgelost? Dan horen we dat heel graag!

Blijft het probleem toch nog bestaan, beantwoord dan gerust de vragen die tobiastheebe stelde zodat we met je mee kunnen kijken of het mis gaat bij het signaal. 

We zien hoe dan ook graag weer een bericht van je verschijnen.

Harma1
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Waarschijnlijk is 1 van de handy van de Profoon telefoonset gekocht 14-10-2020 bij Karwei, de boosdoener. Ik heb de toestellen omgewisseld. 1 van de huiskamer omgeruild met die van de slaapkamer, die wij normaal niet gebruiken.  We kunnen dan wel gebeld worden. Ook is er een meldsysteem voor slechthorenden aangesloten op de telefoonlijn, maar dit is waarschijnlijk niet de oorzaak. Bij het testen doet de huiskamertelefoon het weer goed. Als het probleem toch terug keert, zal ik mij weer melden.

 

Harma1
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Waarschijnlijk is 1 van de handy van de Profoon telefoonset gekocht 14-10-2020 bij Karwei, de boosdoener. Ik heb de toestellen omgewisseld. 1 van de huiskamer omgeruild met die van de slaapkamer, die wij normaal niet gebruiken.  We kunnen dan wel gebeld worden. Ook is er een meldsysteem voor slechthorenden aangesloten op de telefoonlijn, maar dit is waarschijnlijk niet de oorzaak. Bij het testen doet de huiskamertelefoon het weer goed. Als het probleem toch terug keert, zal ik mij weer melden.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Dat is helemaal goed! Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost, laten we hopen dat dit zo blijft! En zoniet dan weet je ons gelukkig te vinden. Fijne avond 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo