1
Vraag
2
Reacties
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

HollandsNieuwe aanbieding, 2 x data.

Hallo,

Zo'n 2 weken geleden heb ik m'n HollandsNieuwe (= HN ) abonnement aangepast en m'n data-bundel groter gemaakt ( verdubbelt voor €0,46 extra p/m ).

Nu lees ik, dat er nu een nieuwe 'Ziggo' actie is bij HN, namelijk 2 x data. Heeft men ook een Ziggo abonnement, dan verdubbel de bundel.

Ik krijg nu ( bij HN ) automatisch 1Gb extra, omdat ik ook een Ziggo abonnement heb. Maar, geldt deze actie ( 2 x ) alleen voor nieuwe HN abonnementen of ook voor oude?

20.png



Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Pasi 
Wat leuk een mobiele vraag hier op de Ziggo community.
Ik wil je daar graag mee helpen en het antwoord is, het is voor iedere klant (nieuwe of al bestaande klant). Dus ook jij zou hier recht op moeten hebben mits je bij Hollandsnieuwe en Ziggo beiden klant bent op hetzelfde adres. Dus controleer aub nog even of het adres klopt bij Hollandsnieuwe en Ziggo. Als daar een kleine fout in zit dan krijg je niets, dus controle is heel belangrijk!

Mocht dat nu in orde zijn dan is het aan een Ziggo Moderator om hier even naar te kijken. Zet deze vraag nu ook niet uit bij Hollandsnieuwe, anders gaan er meer mensen zich er mee bemoeien en dat is niet altijd handig. Weet ik dan weer uit ervaring op de Vodafone Community 🙂 Maar dit gaat zeker goed komen! 


** pas nog even mijn bericht aan, zie deze pagina dat je er recht op hebt: https://www.hollandsnieuwe.nl/combivoordeel **

Schermafbeelding 2022-08-31 om 17.31.30.png

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Pasi,

Goed dat je met deze vraag even aanklopt. Het klopt dat zowel nieuwe als bestaande klanten dubbele data krijgen zoals @EnergieBoy ook al in zijn bericht aangeeft. Dit staat ook op deze pagina uitgelegd, daar staan ook direct de voorwaarden beschreven. 

Bekijk in context

15 Reacties 15
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Pasi 
Wat leuk een mobiele vraag hier op de Ziggo community.
Ik wil je daar graag mee helpen en het antwoord is, het is voor iedere klant (nieuwe of al bestaande klant). Dus ook jij zou hier recht op moeten hebben mits je bij Hollandsnieuwe en Ziggo beiden klant bent op hetzelfde adres. Dus controleer aub nog even of het adres klopt bij Hollandsnieuwe en Ziggo. Als daar een kleine fout in zit dan krijg je niets, dus controle is heel belangrijk!

Mocht dat nu in orde zijn dan is het aan een Ziggo Moderator om hier even naar te kijken. Zet deze vraag nu ook niet uit bij Hollandsnieuwe, anders gaan er meer mensen zich er mee bemoeien en dat is niet altijd handig. Weet ik dan weer uit ervaring op de Vodafone Community 🙂 Maar dit gaat zeker goed komen! 


** pas nog even mijn bericht aan, zie deze pagina dat je er recht op hebt: https://www.hollandsnieuwe.nl/combivoordeel **

Schermafbeelding 2022-08-31 om 17.31.30.png

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

En dan maar gelijk een puntje voor de Ziggo Moderatoren, de site klopt niet helemaal 😞
Onderaan de pagina staat nog: Je krijgt een gratis extra tv-pakket van Ziggo. En 1000 MB/MIN/SMS extra van hollandsnieuwe. Dubbel genieten dus! Elke maand weer.

Eigenlijk zou de tekst moeten zijn: Je krijgt een gratis extra tv-pakket van Ziggo. En dubbel tegoed. Elke maand weer.

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

mooi dat je dit meld, ga dit even in de gaten houden bij mijn ouders, die hebben een €10 abo en idd maar 1000mb gratis extra

Pasi
Topicstarter
Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Dank aan iedereen voor jullie reactie.

Ik las het inderdaad ook zo : de nieuwe actie ( 2 x data ) geldt voor iedereen die een HollandsNieuwe én een Ziggo abonnement heeft. Maar wilde het eigenlijk niet geloven. Vanwaar deze aanbieding ( of is Ziggo echt zo wanhopig ) ?

Ik wacht wel af totdat een Ziggo mod langs komt en dit wel/niet  kan bevestigen.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Verwijderd.

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

lees net wat reacties op pepper, en blijkbaar word iedereen omgezet voor 7 oktober:

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/20000-mbminsms-als-ziggo-klant-bij-hollandsnieuwe-247828

 

1.jpg2.png

Pasi
Topicstarter
Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Pasi  schreef:

....Zo'n 2 weken geleden heb ik m'n HollandsNieuwe (= HN ) abonnement aangepast en m'n data-bundel groter gemaakt ( verdubbelt voor €0,46 extra p/m )...


 

Ik heb dus onlangs zelf men bundel verdubbeld en per 7 okt. wordt de bundel nogmaals verdubbeld 😂.

Nookes

Level 5
  • 49Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Dit zal m'n dochter fijn vinden, zomaar een berg data erbij! 

Superfijn dat dit ook voor alle lopenden abbonementen is.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Pasi,

Goed dat je met deze vraag even aanklopt. Het klopt dat zowel nieuwe als bestaande klanten dubbele data krijgen zoals @EnergieBoy ook al in zijn bericht aangeeft. Dit staat ook op deze pagina uitgelegd, daar staan ook direct de voorwaarden beschreven. 

Pasi
Topicstarter
Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Pasi  schreef:

@Pasi  schreef:

....Zo'n 2 weken geleden heb ik m'n HollandsNieuwe (= HN ) abonnement aangepast en m'n data-bundel groter gemaakt ( verdubbelt voor €0,46 extra p/m )...

......


@Paul: bedankt voor je duidelijke antwoord !


Doordat ik bijna alles via wifi doe, was m'n originele data bundel van 2.500Mb ruim genoeg. Maar de aanbieding onlangs, om deze voor 46 cent te verdubbelen, is natuurlijk te mooi om te laten liggen.
Dat per 7 okt die 5.000Mb ook nog eens verdubbelt wordt naar 10.000Mb, is fijn ...... maar krijg ik dat ooit op ???


331.png

😉😉

Pasi
Topicstarter
Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Vandaag een zeer nette mail gekregen van HollandsNieuwe, waarin alles duidelijk wordt uitgelegd. Hieronder 2 stukjes van die mail:

1a_.png
......

12.png

AvdD

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geldt deze aanbieding van Hollandsnieuwe slechts voor één enkel Hollandsnieuwe abonnement of ook voor een tweede mobiel abonnement van Hollandsnieuwe?

amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes

De dubbele hoeveelheid data geldt per afgesloten abonnement, mits ze op exact hetzelfde adres zijn afgesloten als bij Ziggo vermeld staat.

Het extra gratis Ziggo tv pakket wordt maar eenmaal cadeau gedaan, dus niet per afgesloten Hollandsnieuwe of Vodafone abonnement. Je hebt dus niet de keuze om meerdere extra gratis tv paketten te kiezen bij meerdere Hollandsnieuwe abonnementen.

Is ook logisch omdat je ook maar eenmaal een abonnement bij Ziggo kan afnemen op een adres, en wel meerdere mobiele abonnementen.

AvdD

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor de snelle reactie. Dus als ik het goed begrijp mag ik op één adres twee mobiele abonnementen van Hollandsnieuwe benutten beide met dubbele hoeveelheid data?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@AvdD Dat klopt als een bus! Op deze pagina vind je de actievoorwaarden en vind je nog meer handige informatie over de voordelen als je Ziggo en Hollandsnieuw combineert.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo