Moderator, ik zou graag permanent anoniem bellen aanzetten op mijn huistelefoon. Hoe doe ik dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je normaal gesproken geen anoniem bellen (je telefoonnummer wordt dus altijd getoond) en wil je dat je nummer 1 keer onzichtbaar is als je belt? Zo zet je eenmalig anoniem bellen aan:
Permanent anoniem bellen aanzetten doe je via Mijn Ziggo:
**mod edit**
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kan dit niet vinden in de mijn ziggo app.
Hihi ik zou graag willen dat ik alle anoniem bellers automatisch blokkeer en niet meer te zien krijg. Helaas kan dat niet vanuit een telefoonprovider geregeld worden (kan natuurlijk wel, maar...)
Grappig.... 😁
@Mellanieverweij In Mijn Ziggo kun je dat aanzetten:
In Mijn Ziggo inloggen, klik op Producten, in Telefonie klik Naar bellen, achter je telefoonnummer klik je Nu instellen, op de volgende pagina naar beneden scrollen tot Anoniem bellen en daar kun je anoniem bellen zelf aan en uit zetten.
dat is eenmalig aanpassen alleen een moderator kan het aan of uit zetten
@MR_CHIP Dat is niet eenmalig aanpassen, dat is definitief aanpassen, kijk zelf in Mijn Ziggo en probeer het zelf uit, het is sinds kort, weer net als vroeger, in Mijn Ziggo beschikbaar gekomen.
ikzelf heb geen bellen
ik wist niet dat het nu weer als klant mogelijk was om het zelf weer permanent uit te zetten, goed om te weten dat dat goed terug is
Heb je normaal gesproken geen anoniem bellen (je telefoonnummer wordt dus altijd getoond) en wil je dat je nummer 1 keer onzichtbaar is als je belt? Zo zet je eenmalig anoniem bellen aan:
Permanent anoniem bellen aanzetten doe je via Mijn Ziggo:
**mod edit**
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.