Goedemiddag,
Ik heb sinds kort een Fritz!Box 6690 i.p.v. de Connectbox en internet werkt perfect alleen de vaste telefonie wil niet online komen. Inmiddels ben ik veel topics bij langs geweest en ook contact gehad met Fritz!Box.
Wat ik zo kan achterhalen is dat de SIP gegevens die ik in Mijn Ziggo app ontvang niet overeenkomen met de SIP gegevens in het systeem van Ziggo.
Is er een iemand die weet hoe ik aan de juiste SIP gegevens kan komen zodat ik mijn telefonie kan instellen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wordt de MTA MAC correct vermeld in de Mijn Ziggo-app?
Controleer ook of DS-Lite is uitgeschakeld op de pagina Internet → Toegangsgegevens, tabblad IPv6.
MTA MAC klopt. Zelfs al een keer de connect box opnieuw geactiveerd en daarna de Fritzbox. Ook jouw tip over DS-Lite gecheckt en staat ook correct. Ben erg benieuwd of een moderator misschien mijn SIP gegevens kan checken.
Welke foutmelding m.b.t. telefonie zie je in de interface?
Aanmelding van het internetnummer XXXXXXXXXX is niet geslaagd. Oorzaak: remote site antwoordt niet. Tijd overschreden.
Kun je stap 5 hieronder controleren?
Top punt 5 stond uit. Dat is de oplossing. Thx!
Fijn om te lezen en graag gedaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.