1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Chiwok

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn telefoonnummer niet zichtbaar is voor de personen die ik bel?

Vroeger ingesteld dat ik constant anoniem bel via vaste lijn. Zie nu geen mogelijkheid meer en nummer is ongewenst zichtbaar. Waar kan ik dit instellen? Dus niet met de 31 opties, want dat is eenmalig...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8390Posts
  • 2463Oplossingen
  • 4201Likes
Hoi Chiwok. Leuk dat je via de Ziggo Community op onderzoek bent gegaan. Welkom!

Het is zeker mogelijk om dit in te stellen! Doordat je jouw adresgegevens in jouw profiel hebt gezet, heb ik direct een kijkje achter de schermen kunnen nemen. Je maakt gebruik van een geheim telefoonnummer, waardoor jouw telefoonnummer niet in de telefoongids staat en niet opvraagbaar is bij inlichtingen. Er is echter nog een andere optie, namelijk permanent blokkeren nummerweergave. Deze optie zorgt ervoor dat jouw nummer niet zichtbaar is voor de personen die jij belt. Je belt dan volledig anoniem. Deze optie is niet ingeschakeld, waardoor jouw telefoonnummer momenteel wel zichtbaar is voor de personen die jij belt. Deze optie kun je in Mijn Ziggo inschakelen en binnen 24 uur is deze wijziging verwerkt.

Kom je er niet uit? Geen probleem. Ik hoor dan graag of dit inderdaad is wat je bedoeld en dan schakel ik het voor je in! :blush:

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6922Posts
  • 788Oplossingen
  • 2024Likes
Hoi,

Staat de optie niet in je Mijn Ziggo, bij Producten > Telefonie?

Groet,
Evert
Chiwok
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
nee, anders had ik het kunnen instellen 🙂
DennyW

Level 17
  • 3192Posts
  • 251Oplossingen
  • 934Likes
Chiwok wrote:
nee, anders had ik het kunnen instellen 🙂


Chiwok

Zie s.v.p. ook even dit topic.
Het is blijkbaar een hele opgave dit voor elkaar te krijgen of duidelijk te maken aan de Ziggo-medewerkers., maart het kan gelukkig wel goed komen!

Probeer de Ziggo Chat.
Het kan even duren maar Zodra er dan een Ziggo-medewerker beschikbaar is, verschijnt er rechtsonder een chatscherm.

Groet,
DennyW
Chiwok
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank u, wacht even de reactie van ziggo zelf af.
DennyW

Level 17
  • 3192Posts
  • 251Oplossingen
  • 934Likes
Chiwok wrote:
Dank u, wacht even de reactie van ziggo zelf af.


O, dat kan soms wat langer duren. Dit is namelijk primair een klanten-helpen-klanten-forum. Moderators bezoekende topics eens in de paar dagen en bieden dan een helpende hand waar nodig.
Zet dan wel uw postcode en husnummer in uw profiel (is niet zichtbaar voor forumleden wel voor moderators) zodat moderators uw gegevens erbij kunnen zoeken.
Ziggo-medewerkers zijn (op forum) te herkennen met de aanduiding "Ziggo" achter hun forum-naam.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8390Posts
  • 2463Oplossingen
  • 4201Likes
Hoi Chiwok. Leuk dat je via de Ziggo Community op onderzoek bent gegaan. Welkom!

Het is zeker mogelijk om dit in te stellen! Doordat je jouw adresgegevens in jouw profiel hebt gezet, heb ik direct een kijkje achter de schermen kunnen nemen. Je maakt gebruik van een geheim telefoonnummer, waardoor jouw telefoonnummer niet in de telefoongids staat en niet opvraagbaar is bij inlichtingen. Er is echter nog een andere optie, namelijk permanent blokkeren nummerweergave. Deze optie zorgt ervoor dat jouw nummer niet zichtbaar is voor de personen die jij belt. Je belt dan volledig anoniem. Deze optie is niet ingeschakeld, waardoor jouw telefoonnummer momenteel wel zichtbaar is voor de personen die jij belt. Deze optie kun je in Mijn Ziggo inschakelen en binnen 24 uur is deze wijziging verwerkt.

Kom je er niet uit? Geen probleem. Ik hoor dan graag of dit inderdaad is wat je bedoeld en dan schakel ik het voor je in! :blush:
Chiwok
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Cecilia Ziggo wrote:
Hoi Chiwok. Leuk dat je via de Ziggo Community op onderzoek bent gegaan. Welkom!

Het is zeker mogelijk om dit in te stellen! Doordat je jouw adresgegevens in jouw profiel hebt gezet, heb ik direct een kijkje achter de schermen kunnen nemen. Je maakt gebruik van een geheim telefoonnummer, waardoor jouw telefoonnummer niet in de telefoongids staat en niet opvraagbaar is bij inlichtingen. Er is echter nog een andere optie, namelijk permanent blokkeren nummerweergave. Deze optie zorgt ervoor dat jouw nummer niet zichtbaar is voor de personen die jij belt. Je belt dan volledig anoniem. Deze optie is niet ingeschakeld, waardoor jouw telefoonnummer momenteel wel zichtbaar is voor de personen die jij belt. Deze optie kun je in Mijn Ziggo inschakelen en binnen 24 uur is deze wijziging verwerkt.

Kom je er niet uit? Geen probleem. Ik hoor dan graag of dit inderdaad is wat je bedoeld en dan schakel ik het voor je in! :blush:

Helaas zie ik die mogelijkheid niet om zelf permanent te kunnen blokkeren. Graag aanzetten.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8390Posts
  • 2463Oplossingen
  • 4201Likes
Geen enkel probleem Chiwok ! Ik maak het met alle liefde voor je in orde. Dit heb ik dan ook direct gedaan. Binnen 24 uur is deze wijziging verwerkt en zal jouw telefoonnummer niet meer zichtbaar zijn voor de personen die jij belt. :blush:
forzautreg1969

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Moderator graag zou ik ook gebruik willen maken van de optie :permanent blokkeren nummerweergave.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Geen enkel probleem, @forzautreg1969
Ik heb permanent blokkeren nummerweergave voor je geactiveerd. Het kan maximaal 24 uur duren voordat dit actief staat.