Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Chiwok wrote:
nee, anders had ik het kunnen instellen 🙂
Chiwok wrote:
Dank u, wacht even de reactie van ziggo zelf af.
Cecilia Ziggo wrote:
Hoi Chiwok. Leuk dat je via de Ziggo Community op onderzoek bent gegaan. Welkom!
Het is zeker mogelijk om dit in te stellen! Doordat je jouw adresgegevens in jouw profiel hebt gezet, heb ik direct een kijkje achter de schermen kunnen nemen. Je maakt gebruik van een geheim telefoonnummer, waardoor jouw telefoonnummer niet in de telefoongids staat en niet opvraagbaar is bij inlichtingen. Er is echter nog een andere optie, namelijk permanent blokkeren nummerweergave. Deze optie zorgt ervoor dat jouw nummer niet zichtbaar is voor de personen die jij belt. Je belt dan volledig anoniem. Deze optie is niet ingeschakeld, waardoor jouw telefoonnummer momenteel wel zichtbaar is voor de personen die jij belt. Deze optie kun je in Mijn Ziggo inschakelen en binnen 24 uur is deze wijziging verwerkt.
Kom je er niet uit? Geen probleem. Ik hoor dan graag of dit inderdaad is wat je bedoeld en dan schakel ik het voor je in! :blush:
Moderator graag zou ik ook gebruik willen maken van de optie :permanent blokkeren nummerweergave.
Geen enkel probleem, @forzautreg1969
Ik heb permanent blokkeren nummerweergave voor je geactiveerd. Het kan maximaal 24 uur duren voordat dit actief staat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.