Ik heb vaste telefoon via het Giga Modem van Ziggo met voicemail ingesteld. Maar wanneer er een SMS binnenkomst gaat de telefoon niet over en ik vind niet waar ik het bericht kan afluisteren als text-naar-spraak. Ik weet dat SMS automatisch omgezet wordt naar spraak. Maar waar beluister ik dit dan? Het staat niet in de Voicemail.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Die voorlees service werd ooit uitgevoerd door de verzendende mobiele provider en je kreeg een voice bericht van b.v. KPN of een andere provider op een vast telefoonnummer, als er een vast telefoonnummer werd ingevuld om een SMS daar naar toe te verzenden.
In ieder geval is KPN en mogelijk allemaal, er in 2018 mee gestopt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die voorlees service werd ooit uitgevoerd door de verzendende mobiele provider en je kreeg een voice bericht van b.v. KPN of een andere provider op een vast telefoonnummer, als er een vast telefoonnummer werd ingevuld om een SMS daar naar toe te verzenden.
In ieder geval is KPN en mogelijk allemaal, er in 2018 mee gestopt.
Dat is jammer. Bedankt voor uw reactie!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.