Vraag
Reacties
Oplossing
pauldr
Level 1

Hoe kan ik de optie Volop Bellen stopzetten?

Hallo,

Kunnen jullie mijn volop bellen uitzetten? Zonder een nieuw abonnement af te sluiten graag.

Dank u.

groet Paul de Ruijter

0 Kudos
Oplossingen

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dag @pauldr Dat kan zeker geregeld worden en ook nog eens zonder een nieuw abonnement af te sluiten 🙂
Alleen Volop bellen is bij deze uit je pakket gehaald. Bespaard je ook mooi weer wat centen!

Houd er wel rekening mee dat als je belt met de huistelefoon, dat er nu het standaardtarief geldt. Hierbij het tarieven overzicht voor de volledigheid.
Per mail volgt de bevestiging, neem deze gerust nog goed door! Het wordt gelijk per vandaag opgezegd. Je factuur zal volgende periode gecorrigeerd worden,

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dag @pauldr Dat kan zeker geregeld worden en ook nog eens zonder een nieuw abonnement af te sluiten 🙂
Alleen Volop bellen is bij deze uit je pakket gehaald. Bespaard je ook mooi weer wat centen!

Houd er wel rekening mee dat als je belt met de huistelefoon, dat er nu het standaardtarief geldt. Hierbij het tarieven overzicht voor de volledigheid.
Per mail volgt de bevestiging, neem deze gerust nog goed door! Het wordt gelijk per vandaag opgezegd. Je factuur zal volgende periode gecorrigeerd worden,

0 Kudos
Ga naar reactie
Ad Arnhem
Level 6

@pauldr  Simpel te doen via VodafoneZiggo app. Ga naar producten 》vast bellen 》 vast bellen aanpassen 》 pakketten voor bellen 》volop bellen opzeggen. 1 maand opzegtermijn.

Succes, Ad

Pasi
Level 19

@pauldr  schreef:

....

Kunnen jullie mijn volop bellen uitzetten? Zonder een nieuw abonnement af te sluiten graag.

...

Hallo,

Men moet wel heel veel bellen, wil 'Volop bellen' uit kunnen. Want die extra optie kost €15,50 per maand, terwijl een bel-tik bij Ziggo 'maar' 16 cent kost. Dus voordat men quitte speelt op 'Volop bellen', moet men dus wel heel lang aan de telefoon hangen.

Zonder "Volop bellen" kan overigens ook nog geld bespaard worden. Want veel mensen hebben tegenwoordig ook een smartphone, waarbij vaak een ( grote ) belbundel zit. Die belbundel betaald men altijd ( op prepaid na ) op voorhand, dus of men nu wel of niet met de smartphone belt. Het is dus slimmer om eerst uw belbundel van uw smartphone te gebruiken en als die bijna ( ! ) op is, pas dan via Ziggo te bellen. Want iedere bel-tik via Ziggo, moet u extra betalen.

0 Kudos
PJD_
Level 11

Of je hebt geen mobiel, neemt volop bellen en zegt tegen je moeder, bellen kost niks extra dus bel maar raak, en ze is blij en goedkoper uit dan voorheen.

junior
Level 11

@Pasi  schreef:

@pauldr  schreef:

Men moet wel heel veel bellen, wil 'Volop bellen' uit kunnen. Want die extra optie kost €15,50 per maand, terwijl een bel-tik bij Ziggo 'maar' 16 cent kost. Dus voordat men quitte speelt op 'Volop bellen', moet men dus wel heel lang aan de telefoon hangen.

In mijn ouderlijk huis halen ze 't er dik uit en men wil geen mobieltje, tja ... 😉 
PS De eerste tik is 32c (want starttarief).

0 Kudos