Mijn vader wil graag dat zijn nummer weer zichtbaar is als hij iemand belt.
Ik kan nergens vinden hoe ik dit kan regelen.
Heeft iemand een oplossing?
Hij merkt dat mensen vaak niet opnemen doordat hij anoniem belt . Hij is 85 en kan niet overweg met zijn mobiel dus dit geeft veel problemen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als het gaat om de vaste telefoonlijn bij Ziggo:
- Login op Mijn Ziggo website met de account gegevens van je vader
- Ga naar https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/telefonie
- Dan naar Telefonie instellingen
- Even naar beneden scrollen en je kan Anoniem bellen aan en uit zetten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als het gaat om de vaste telefoonlijn bij Ziggo:
- Login op Mijn Ziggo website met de account gegevens van je vader
- Ga naar https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/telefonie
- Dan naar Telefonie instellingen
- Even naar beneden scrollen en je kan Anoniem bellen aan en uit zetten.
Super, ik hoop dat dit werkt! Ik kan het pas proberen als weer bij hem ben maar alvast bedankt voor de moeite!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.