1
Vraag
2
Reageer en help mee
Paul K

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gigaset Dect Telefoon - tijd wordt niet correct weergegeven

Telefoontijd gaat elke keer 1 uur vooruit na gebeld te worden.

Gigaset E720A.

Tijd veranderd voor dat belsignalen te horen zijn en telefoon aangeeft op het scherm dat er een inkomend gesprek is.

Uitgelicht
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5112Reacties
  • 480Oplossingen
  • 1613Likes

Hi allemaal, 

Eerdere tests over dit onderwerp hebben helaas nog niet voldoende opgeleverd. De grote vraag is inderdaad, wat gebeurt er straks als in 2024 de zomertijd weer in gaat. We kunnen nu nog niets testen en uitsluiten omdat het nu niet te reproduceren is. Omdat er veel nuttige informatie in dit topic staat, laten we deze open staan zeker totdat we zijn overgeschakeld op zomertijd. Dan helpt ons ook om het intern goed op te pakken met collega's mochten er weer nieuwe meldingen komen. We spreken elkaar in het voorjaar 🙂

107 Reacties 107
Hans888

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank u wel voor de informatie.
Ik kan u melden dat in de loop van de middag de tijd op de dect telefoons weer goed wordt weergegeven>
Het zelfde was op de telefoons ven een vriend van mij gebeurt (Ander merk)
Of dit toeval is of een super snelle reactie van Ziggo is niet duidelijk, maar wel bedankt voor het resultaat.
Hans888

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18995Posts
  • 1372Oplossingen
  • 7153Likes

@Hans888 Het onderzoeksticket staat op dit moment nog wel open en ik heb nog geen officiele afmelding van het ticket ontvangen. Maar het is wel fijn om te lezen dat de tijd op jouw DECT telefoon nu in ieder geval weer correct wordt weergegeven. We laten het binnen dit topic nog even weten zodra we een officiële afmelding van het storingsticket hebben. 

h.kanbier

Level 7
  • 164Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

@Paul

Ik zou nog even wachten op de overschakeling naar de zomertijd komend voorjaar voordat de case echt afgemeld kan worden.

borry52

Level 15
  • 1198Posts
  • 18Oplossingen
  • 414Likes

Heb het even getest, toestel weer op 'beller-id' gezet i.p.v. 'handmatig' en de tijd een uur terug gezet. Daarna mijzelf gebeld met mijn mobiel en hij sprong gelijk weer op de actuele tijd. Nu even afwachten of het in maart ook goed gaat.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5112Posts
  • 480Oplossingen
  • 1613Likes

Hi allemaal, 

Eerdere tests over dit onderwerp hebben helaas nog niet voldoende opgeleverd. De grote vraag is inderdaad, wat gebeurt er straks als in 2024 de zomertijd weer in gaat. We kunnen nu nog niets testen en uitsluiten omdat het nu niet te reproduceren is. Omdat er veel nuttige informatie in dit topic staat, laten we deze open staan zeker totdat we zijn overgeschakeld op zomertijd. Dan helpt ons ook om het intern goed op te pakken met collega's mochten er weer nieuwe meldingen komen. We spreken elkaar in het voorjaar 🙂

Pasi

Level 18
  • 9635Posts
  • 492Oplossingen
  • 5343Likes

@Rikst  schreef:

.....Eerdere tests over dit onderwerp hebben helaas nog niet voldoende opgeleverd. De grote vraag is inderdaad, wat gebeurt er straks als in 2024 de zomertijd weer in gaat. We kunnen nu nog niets testen en uitsluiten omdat het nu niet te reproduceren is. Omdat er veel nuttige informatie in dit topic staat, laten we deze open staan zeker totdat we zijn overgeschakeld op zomertijd. Dan helpt ons ook om het intern goed op te pakken met collega's mochten er weer nieuwe meldingen komen. We spreken elkaar in het voorjaar 🙂

HaHaHaHaHA .... arg 😠😠.

In alle die afgelopen maanden heeft Ziggo blijkbaar dus niets ( zinnigs ) gedaan om dit probleem op te lossen en schuift Ziggo het ( zoals bij veel problemen ) gewoon naar volgend jaar, onder het motto dat ze nu niets kunnen doen ( wat natuurlijk 100% onzin is ).

Als doekje voor het bloeden ( en als kluit voor in het riet ), dan nog even vermelden dat dit draadje open blijft staan, omdat er nuttige informatie in staat? Wat heeft Ziggo dan de afgelopen maanden met die nuttige informatie gedaan, vraag ik me af.

Tja, ik vraag  me werkelijk af waar Ziggo nu heen wil. We wisten het allang, maar nu wordt toch echt duidelijk dat klanten hier aan het lijntje worden gehouden.

Ps. niet persoonlijks. Ook ik zou wanhopige worden en in een schrijversblok terecht komen, als ik de opdracht zou krijgen om iets in dit draadje te moeten plaatsen.

h.kanbier

Level 7
  • 164Posts
  • 3Oplossingen
  • 47Likes

Vraag mij dan toch af wat de meerwaarde geweest is van het bezoek van de monteur die, op verzoek van Ziggo, bij mij thuis de zaak heeft bekeken.

Maar we wachten dus maar weer af.

Het lijkt mij goed om de status van dit draadje weer terug te zetten op "open" i.p.v. "opgelost" zoals nu.
Dan is het komend voorjaar gelijk duidelijk dat de oplossing nog niet gevonden is en dan hoeft er geen nieuwe monteur ingepland te worden om het probleem (opnieuw) vast te stellen.

Pasi

Level 18
  • 9635Posts
  • 492Oplossingen
  • 5343Likes

@h.kanbier  schreef:

Vraag mij dan toch af wat de meerwaarde geweest is van het bezoek van de monteur die, op verzoek van Ziggo, bij mij thuis de zaak heeft bekeken.

Maar we wachten dus maar weer af.

Het lijkt mij goed om de status van dit draadje weer terug te zetten op "open" i.p.v. "opogelost" zoals nu.
Dan is het komend voorjaar gelijk duidelijk dat de oplossing nog niet gevonden is en dan hoeft er geen nieuwe monteur ingepland te worden om het probleem (opnieuw) vast te stellen.

Ach, ieder jaar stuurt Ziggo voor dit probleem een monteur op pad. Dus grote kans, dat Ziggo volgend jaar ook weer een monteur op pad stuurt. Niet dat die monteurs ( in dit geval ) wat zouden kunnen beteken, maar alleen maar voor het rookgordijn.....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo