Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik probeer al twee weken om vaste telefonie voor mijn moeder van 90 te regelen en dit lukt niet vanwege een administratief probleem. Ik krijg geen enkele bruikbare update van de klantenservice. Ze geven aan dat ik geduld moet hebben. In de tussentijd is mijn dementerende moeder van de buitenwereld afgesneden. Ik vind dit schandelijk. Het nieuwe modem is geïnstalleerd, maar er blijft een lampje knipperen. Er is vrijdag een monteur van Ziggo geweest, maar die gaf aan dat hij niks kon doen; het was een administratief probleem. Ik heb vrijdag, maandag en woensdag contact gehad met de klantenservice, maar ze hebben geen idee wat de status is en hoe lang dit gaat duren. Ze beginnen ook steeds over het nummerbehoud dat niet mogelijk bleek. Mijn moeder zat voorheen bij KPN, maar omdat dat op het vorige adres was, blijkt Ziggo geen nummerbehoud te kunnen regelen. Ik moest eerst een monteur van KPN laten komen om die aansluiting te verhuizen (voor €70). Dan zou dat nummer pas over kunnen. Ongelofelijk. Ik zou nu ook heel gelukkig zijn met een nieuw nummer, maar ook dat blijkt moeilijk. In de maand hiervoor ben ik bezig geweest om televisie te regelen. Ook dit bleek ingewikkeld en is pas onlangs opgelost. Ik zou de afgelopen maand drie keer teruggebeld worden door Ziggo; geen enkele keer gebeurd. Ik ben nu honderden euro’s verder door een eigen ingehuurde monteur en tientallen uren van mijn leven kwijt door contact met de klantenservice. Help!
(Postcode en huisnummer in mijn profiel is van mijn eigen aansluiting).
@heidals Voor de nummerportering staat er bij ons geen actie meer open, omdat deze eerder is afgewezen. Er wordt niet automatisch opnieuw een verzoek uitgestuurd. Daar hoef je gelukkig niet over in te zitten.
Voor wat betreft de opzegging van de aanvullende diensten. Deze staat er per 07-10-2023 in. Vanaf startdatum 06-10-2023 tot die datum crediteer ik handmatig. De periode 8-31 oktober wordt automatisch gecrediteerd nadat de opzegging effectief op de 7e is uitgevoerd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...