Sinds 19 december heb ik geen telefoonverbinding met Ziggo op mijn telefoonnummer
Gisteren een ZIGGO SMS ontvangen, dat mijn Internet het weer doet.
Dat heeft het altijd gedaan , ook na 19 december. Vreemd??
Indien er nog problemen waren, graag een SMS op
Dat heb ik gedaan met verzoek om de gebruikersnaam en wachtwoord voor de SIP-gegevens te ontvangen.
Ondertussen zijn we weer 24 uur verder en ik heb weer moeten bellen.
Nogmaals graag de gebruikersnaam en wachtwoord voor de SIP-gegevens.
Kan de Ziggo Technische Dienst mij hierover kontakten. Mobiel of email
Alfred van der Geugten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Alfred12 welkom op de Ziggo Community! Als ik je goed gebrijp wil je een eigen modem gebruiken en wil je daarvoor de SIP gegevens opvragen. Misschien is het inmiddels al gelukt, maar voor alle zekerheid plaats ik hieronder de stappen;
Allereerst moet je daarvoor inloggen in je Mijn Ziggo omgeving. Eenmaal ingelogd doorloop je de volgende stappen:
1. Ga in je Mijn Ziggo omgeving naar Producten > Internet.
2. Klik op meer info bij Wifi-modem.
3. Je ziet de informatie van je eigen modem.
4. Klik op maak SIP gegevens aan.
5. Selecteer de telefoonlijn waarvoor je SIP- gegevens wil aanmaken.
6. Klik op Verstuur.
7. Je ziet nu de SIP gegevens.
Heb je nog vragen of kunnen we hier nog iets voor jou betekenen dan hoor ik dat graag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De SIP gegevens kan je toch zelf ophalen in de Vodafon&Ziggo app. Login met je “Mijn Ziggo” en ga dan naar ‘Producten->Internet’ scroll naar beneden naar ‘Reset SIP gegevens’.
Hoi @Alfred12 welkom op de Ziggo Community! Als ik je goed gebrijp wil je een eigen modem gebruiken en wil je daarvoor de SIP gegevens opvragen. Misschien is het inmiddels al gelukt, maar voor alle zekerheid plaats ik hieronder de stappen;
Allereerst moet je daarvoor inloggen in je Mijn Ziggo omgeving. Eenmaal ingelogd doorloop je de volgende stappen:
1. Ga in je Mijn Ziggo omgeving naar Producten > Internet.
2. Klik op meer info bij Wifi-modem.
3. Je ziet de informatie van je eigen modem.
4. Klik op maak SIP gegevens aan.
5. Selecteer de telefoonlijn waarvoor je SIP- gegevens wil aanmaken.
6. Klik op Verstuur.
7. Je ziet nu de SIP gegevens.
Heb je nog vragen of kunnen we hier nog iets voor jou betekenen dan hoor ik dat graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.