Vraag
Reacties
Oplossing
Alfred12
Level 1

Gebruikersnaam en wachtwoord voor de SIP-gegevens

Sinds 19 december heb ik geen telefoonverbinding met Ziggo op mijn telefoonnummer 
Gisteren een ZIGGO SMS ontvangen, dat mijn Internet het weer doet.
Dat heeft het altijd gedaan , ook na 19 december. Vreemd??
Indien er nog problemen waren, graag een SMS op 
Dat heb ik gedaan met verzoek om de gebruikersnaam en wachtwoord voor de SIP-gegevens te ontvangen.
Ondertussen zijn we weer 24 uur verder en ik heb weer moeten bellen.
Nogmaals graag de gebruikersnaam en wachtwoord voor de SIP-gegevens.
Kan de Ziggo Technische Dienst mij hierover kontakten.  Mobiel of email
Alfred van der Geugten

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Alfred12 welkom op de Ziggo Community! Als ik je goed gebrijp wil je een eigen modem gebruiken en wil je daarvoor de SIP gegevens opvragen. Misschien is het inmiddels al gelukt, maar voor alle zekerheid plaats ik hieronder de stappen;
Allereerst moet je daarvoor inloggen in je Mijn Ziggo omgeving. Eenmaal ingelogd doorloop je de volgende stappen: 

1. Ga in je Mijn Ziggo omgeving naar Producten > Internet
2. Klik op meer info bij Wifi-modem.
3. Je ziet de informatie van je eigen modem. 
4. Klik op maak SIP gegevens aan. 
5. Selecteer de telefoonlijn waarvoor je SIP- gegevens wil aanmaken. 
6. Klik op Verstuur.
7. Je ziet nu de SIP gegevens.

Heb je nog vragen of kunnen we hier nog iets voor jou betekenen dan hoor ik dat graag! 


 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Karel.
Level 17

De SIP gegevens kan je toch zelf ophalen in de Vodafon&Ziggo app. Login met je “Mijn Ziggo” en ga dan naar ‘Producten->Internet’ scroll naar beneden naar ‘Reset SIP gegevens’.

Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Alfred12 welkom op de Ziggo Community! Als ik je goed gebrijp wil je een eigen modem gebruiken en wil je daarvoor de SIP gegevens opvragen. Misschien is het inmiddels al gelukt, maar voor alle zekerheid plaats ik hieronder de stappen;
Allereerst moet je daarvoor inloggen in je Mijn Ziggo omgeving. Eenmaal ingelogd doorloop je de volgende stappen: 

1. Ga in je Mijn Ziggo omgeving naar Producten > Internet
2. Klik op meer info bij Wifi-modem.
3. Je ziet de informatie van je eigen modem. 
4. Klik op maak SIP gegevens aan. 
5. Selecteer de telefoonlijn waarvoor je SIP- gegevens wil aanmaken. 
6. Klik op Verstuur.
7. Je ziet nu de SIP gegevens.

Heb je nog vragen of kunnen we hier nog iets voor jou betekenen dan hoor ik dat graag! 


 

0 Kudos
Ga naar reactie