Was dit Ziggo? Of was dit Phising?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is een telefoonnummer van Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ben zelf niet gebeld, maar voor wat ik om me heen hoor betreft het een callcenter met een aanbod van Ziggo.
Dit is een telefoonnummer van Ziggo.
Precies wat ik dus zei. 😂
En is het nummer +31 30 654 0976 dan ook van Ziggo?
Want daar ben ik gisteren 2x door gebeld.
0306540976 is een volledig onbekend nummer en geen info over te vinden op het internet.
Dat nummer is ook van Ziggo @j.janssen226
Goedemorgen @j.janssen226, wat vervelend dat je steeds door een onbekend nummer wordt gebeld. Dit nummer is niet van ons en ook niet bij ons bekend. Je kunt dit nummer gaan blokkeren, excuses voor het ongemak.
Ik wil niet teveel zeggen @Danitsja , maar als je dat nummer terug belt krijg je gewoon Ziggo aan de lijn hoor. 😂
@Danitsja schreef:Goedemorgen @j.janssen226, wat vervelend dat je steeds door een onbekend nummer wordt gebeld. Dit nummer is niet van ons en ook niet bij ons bekend. Je kunt dit nummer gaan blokkeren, excuses voor het ongemak.
Dan is waarschijnlijk het nummer +31 30 654 0981 uit het bericht van mei van de TS ook niet van Ziggo omdat die uit dezelfde opvolgende reeks komt.
Dan ben ik nog niet helemaal wakker @Meneer C. 😜. Het frappante is, het nummer is niet bekend bij ons. Het kan voorkomen dat dit vanuit een externe partij is geweest. Maar dank je wel voor het melden, weten we dat ook weer.
Jouw reactie was zo stellig dat ik even dacht dat ik zelf misschien nog niet helemaal wakker was @Danitsja 😂
Maar goed dat je aangeeft dat dit dan waarschijnlijk een externe partij is die mensen "lastig valt" in naam van Ziggo. 🫣
Haha nee jij bent meer wakker dan dat ik dat ben, blijkt wel weer. 😜 @Meneer C
Er zijn best wel veel nummers bekend bij ons wat vanuit een externe partij belt, we hebben een lijstje met tig nummers erin staan. Nu zag ik dit nummer niet ertussen staan, maar het kan zijn dat ik eroverheen gekeken heb. Het is in ieder geval vanuit een externe partij. Het nummer kan genegeerd worden of wie weet komen ze weer met een aanbieding.
@Danitsja, ik kan wel een leuke aanbieding gebruiken, zie:
Zit nog steeds te wachten op het nieuws dat Ziggo de F1 rechten weer terug heeft en de daarbij behorende mooie aanbieding @Danitsja 🤪😉
Precies, boter bij de vis @j.janssen226 😉
We gaan zo snel mogelijk reageren onder je topic @j.janssen226. Dat ga ik niet doen onder dit topic, want dan gaat alles door elkaar heen lopen. We gaan het in ieder geval oppakken. 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.