1
Vraag
2
Reacties
Patrick.Stam

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra telefoonnummer primair maken.

Ik heb een Ziggo abonnement met 2 telefoonnummers. Nu wil ik graag terug naar één telefoonnummer. 

Het nummer dat ik echter wil behouden is het tweede telefoonnummerd dat op de tweede poort zit en waar ik extra abonnementsgeld betaal. Is het mogelijk om mijn primaire nummer op te zeggen en dan het tweede nummer primair te maken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Patrick.Stam Dat kan gebeuren! Ik heb een verzoek ingediend om dit voor je aan te passen, als het goed is dan wordt dit binnen 3 dagen opgepakt. 

 

Hou je ons op de hoogte? Fijne dag! 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Jan F.

Level 20
  • 17044Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Ik heb onvoldoende inzicht in het administratieve systeem van Ziggo om aan te geven of dat mogelijk is. Uw verzoek is gemeld bij het moderatieteam.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19117Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7238Likes

Goedemiddag @Patrick.Stam en een warm welkom op de Community, 

Goed dat je  met deze vraag een toipc bent gestart. Ik begrijp uit je bericht dat je het primaire telefoonnummer wilt opzeggen en hiervoor in de plaats het tweede telefoonnummer wenst te hebben. Zou je jouw profielgegevens aan willen vullen met je huisnummer zodat ik alle gegevens bij de hand heb? Dan kan ik ervoor zorgen dat het ene telefoonnummer opgezegd wordt en het tweede telefoonnummer in de plaatst v.d. eerste telefoolijn geactiveerd wordt. 

Patrick.Stam
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Paul. Ik heb mijn profielgegevens bijgewerkt. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5156Posts
  • 484Oplossingen
  • 1648Likes

Ik ben bang dat het niet helemaal goed is gegaan @Patrick.Stam Bij je huisnummer lijkt een telefoonnummer te zijn ingevuld. Ik hoor graag van je als het aangepast is, dan gaan we aan de slag!

Patrick.Stam
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tja, zat zo met telefoonnummers in m'n hoofd dat ik bij huisnummer ook aan het huistelefoonnummer dacht. Is nu bijgewerkt bedankt!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Patrick.Stam Dat kan gebeuren! Ik heb een verzoek ingediend om dit voor je aan te passen, als het goed is dan wordt dit binnen 3 dagen opgepakt. 

 

Hou je ons op de hoogte? Fijne dag! 

Dokie

Level 10
  • 497Posts
  • 3Oplossingen
  • 214Likes

Beste moderators,

Kunnen jullie bij ons ook het extra telefoonnummer en het primaire nummer omwisselen? Met het oog op de enorme prijsverhoging overweeg ik de extra lijn op te zeggen, maar het nummer van de extra lijn wordt meer gebruikt. Bij voorbaat dank.

Dokie

Level 10
  • 497Posts
  • 3Oplossingen
  • 214Likes

@Rikst @Paul  Misschien omdat dit onderwerp al oud is en als opgelost staat, dat mijn verzoek, hierboven aan jullie aandacht ontsnapt. Daarom dit berichtje in de hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen. Bij voorbaat dank.

 

 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Hi @Dokie  Ik help je er graag mee, maar zie dat er nog geen adresgegevens van je bekend zijn. Daarom kan ik op dit moment nog niets voor je uitzoeken. Wil je je adresgegevens aanpassen/invullen in je Community profiel?

Dokie

Level 10
  • 497Posts
  • 3Oplossingen
  • 214Likes

@Renata dank voor je reactie. 

Heb postcode en huisnummer ingevuld. Was in veronderstelling dat ik dat al lang geleden gedaan had. 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Top, dankjewel @Dokie 
Ik heb het verzoek voor je ingediend en de verwerkingstijd bedraagt ongeveer 3 werkdagen. Daar kom ik natuurlijk even bij je op terug en ik houd het ondertussen in de gaten 🙂

Dokie

Level 10
  • 497Posts
  • 3Oplossingen
  • 214Likes

@Renata @Rikst @Paul 

LEKKER DAN, de nummers zijn niet onderling gewisseld maar vervangen door nieuwe nummers. Dit geeft grote problemen. Graag direct herstellen. 

Dokie

Level 10
  • 497Posts
  • 3Oplossingen
  • 214Likes

Ik heb vanmorgen direct maar gebeld want ik zit hier erg mee in mijn maag. Eén nummer is namelijk in gebruik voor mijn kleine hobby bedrijfje en hierdoor kan ik nu klanten mislopen. Ik hoop dat de fout vandaag nog hersteld wordt.

Dokie

Level 10
  • 497Posts
  • 3Oplossingen
  • 214Likes

@Renata @Paul Gelukkig is de fout gisteren halverwege de middag hersteld. Er was telefonisch beloofd dat ik bericht zou krijgen, maar ik ben niet meer gebeld en heb helaas hier ook geen reactie gekregen. Ik kwam er achter door af en toe te testen. In de app stonden de verkeerde nummers nog steeds, maar dat is sinds vanmorgen ook weer in orde.

Ik vind dit wel een behoorlijk slordige fout. De omschrijving van de wens zoals jullie collega gisteren aan de telefoon voorlas, was geheel duidelijk omschreven. Dus mijn verzoek hier is door jullie goed overgebracht, maar iemand, diegene die dit moest uitvoeren waarschijnlijk, is te lui om dat blijkbaar te lezen.

De nummers staan nu ook zoals gewenst wat betreft primaire en secundaire.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo