Johny100

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doorschakelen

Weet iemand hoe ik mijn vaste telefoon kan doorschakelen naat mijn mobiel.?
Kan het nergens vinden
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/doorschakelen/

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/doorschakelen/
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Welkom op de Community, Johny100! Heb je het doorschakelen voor elkaar gekregen met de link van Jan F.? Laat het weten!
Janneman65

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij het doorschakelen van mijn vaste telefoon naar mijn mobiel krijg ik de melding dat ik hier geen geldig telefoonnummer opgegeven heb. Iemand hier een oplossing voor ?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super irritant dat het niet lukt om je telefoon door te schakelen door een melding "geen geldig telefoonnummer", @Janneman65 . Het gaat wel om een wat ander probleem dan hier in het topic is aangegeven. Als er een vervolg aan gegeven moet worden, zou ik je aanraden om een nieuw topic aan te maken. Allereerst omdat je nu in een topic reageert van 2017, ten tweede omdat het probleem niet overeenkomt en als laatst om ervoor te zorgen dat de Community overzichtelijk blijft :-). 

 

Heb je al geprobeerd om eerst doorschakeling uit te zetten volgens de instructies op deze pagina en daarna weer om het in te schakelen volgens de instructies? 

Als jij je mobiele nummer belt vanaf de vaste lijn, werkt dat wel? 
 

Janneman65

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alles goed gedaan en het is doorgespeeld naar de 1e lijn 😀

Uitgelicht topic