Dit is niet zozeer een vraag maar een opmerking. Ik ben dit jaar overgestapt van KPN naar Ziggo. Eerder maakte ik altijd gebruik van sterretje 61 om mijn vaste telefoon door te schaken naar mijn mobiel, en zag gisterenavond tot mijn verrassing dat die service ook bij Ziggo wordt aangeboden. Op jullie informatiepagina staat echter dat het niet mogelijk is om de telefoon 5 keer over te laten gaan alvorens deze door te verbinden naar je mobiel. Wat ik vreemd vond, want dat is toch de hele essentie van het verschil tussen sterretje 21 en sterretje 61. Vandaag heb ik iemand gevraagd me op te bellen en het lijkt toch gewoon te werken. Dus mijn vraag of opmerking: doen jullie jezelf niet tekort met "Nee, helaas is dit niet mogelijk."?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Haha, ik moet duidelijker formuleren 🙂
Ik weet niet wat er bedoeld wordt met de tekst "Kan ik instellen dat mijn telefoon na vijf keer overgaan doorschakelt?" op de doorschakelpagina. Of het hier om de optie zelf gaat of dat ze specifiek op de "5 keer overgaan" doelen. Ik heb het bij ze neergelegd om dit aan te passen of te verduidelijken 🙂
Het doorschakelen na niet opnemen moet gewoon lukken. Dit is de optie die jij ook gebruikt en daarmee ben jij het levende bewijs 😉
Het aantal keren overgaan is niet aan te passen. Wanneer ze hierop doelen, dan moet dat duidelijker op de site staan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bedankt voor jouw bericht en constatering, @esims
Het lijkt er inderdaad op dat we ons zelf te kort doen hier.
Wat je terecht aangeeft is dit de hele essentie van het verschil van doorschakelen via *21 of *61. Ik weet niet precies wat hiermee bedoeld wordt, maar gok in dit geval dat het specifiek over de 5 keer overgaan, gaat. Ik geef jouw feedback door aan mijn collega's zodat dit aangepast kant worden.
Nogmaals bedankt! 🙂
Bij sterretje 21 wordt je telefoon meteen doorgeschakeld, en bij sterretje 61 gaat de oproep eerst naar het gewone nummer, en pas na 5 keer overgaan naar het doorgeschakelde nummer. Ik vind dat superhandig.
Haha, ik moet duidelijker formuleren 🙂
Ik weet niet wat er bedoeld wordt met de tekst "Kan ik instellen dat mijn telefoon na vijf keer overgaan doorschakelt?" op de doorschakelpagina. Of het hier om de optie zelf gaat of dat ze specifiek op de "5 keer overgaan" doelen. Ik heb het bij ze neergelegd om dit aan te passen of te verduidelijken 🙂
Het doorschakelen na niet opnemen moet gewoon lukken. Dit is de optie die jij ook gebruikt en daarmee ben jij het levende bewijs 😉
Het aantal keren overgaan is niet aan te passen. Wanneer ze hierop doelen, dan moet dat duidelijker op de site staan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.