1
Vraag
2
Reacties
esims

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Doorschakelen telefoon (sterretje 21 / 61)

Dit is niet zozeer een vraag maar een opmerking. Ik ben dit jaar overgestapt van KPN naar Ziggo. Eerder maakte ik altijd gebruik van sterretje 61 om mijn vaste telefoon door te schaken naar mijn mobiel, en zag gisterenavond tot mijn verrassing dat die service ook bij Ziggo wordt aangeboden. Op jullie informatiepagina staat echter dat het niet mogelijk is om de telefoon 5 keer over te laten gaan alvorens deze door te verbinden naar je mobiel. Wat ik vreemd vond, want dat is toch de hele essentie van het verschil tussen sterretje 21 en sterretje 61. Vandaag heb ik iemand gevraagd me op te bellen en het lijkt toch gewoon te werken. Dus mijn vraag of opmerking: doen jullie jezelf niet tekort met "Nee, helaas is dit niet mogelijk."?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Haha, ik moet duidelijker formuleren 🙂

Ik weet niet wat er bedoeld wordt met de tekst "Kan ik instellen dat mijn telefoon na vijf keer overgaan doorschakelt?" op de doorschakelpagina. Of het hier om de optie zelf gaat of dat ze specifiek op de "5 keer overgaan" doelen. Ik heb het bij ze neergelegd om dit aan te passen of te verduidelijken 🙂

Het doorschakelen na niet opnemen moet gewoon lukken. Dit is de optie die jij ook gebruikt en daarmee ben jij het levende bewijs 😉
Het aantal keren overgaan is niet aan te passen. Wanneer ze hierop doelen, dan moet dat duidelijker op de site staan. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Bedankt voor jouw bericht en constatering, @esims
Het lijkt er inderdaad op dat we ons zelf te kort doen hier. 

Wat je terecht aangeeft is dit de hele essentie van het verschil van doorschakelen via *21 of *61. Ik weet niet precies wat hiermee bedoeld wordt, maar gok in dit geval dat het specifiek over de 5 keer overgaan, gaat. Ik geef jouw feedback door aan mijn collega's zodat dit aangepast kant worden. 

Nogmaals bedankt! 🙂

esims
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Bij sterretje 21 wordt je telefoon meteen doorgeschakeld, en bij sterretje 61 gaat de oproep eerst naar het gewone nummer, en pas na 5 keer overgaan naar het doorgeschakelde nummer. Ik vind dat superhandig.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Haha, ik moet duidelijker formuleren 🙂

Ik weet niet wat er bedoeld wordt met de tekst "Kan ik instellen dat mijn telefoon na vijf keer overgaan doorschakelt?" op de doorschakelpagina. Of het hier om de optie zelf gaat of dat ze specifiek op de "5 keer overgaan" doelen. Ik heb het bij ze neergelegd om dit aan te passen of te verduidelijken 🙂

Het doorschakelen na niet opnemen moet gewoon lukken. Dit is de optie die jij ook gebruikt en daarmee ben jij het levende bewijs 😉
Het aantal keren overgaan is niet aan te passen. Wanneer ze hierop doelen, dan moet dat duidelijker op de site staan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo