1
Vraag
2
Reageer en help mee
HVoskuil

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

DECT tijd wordt verkeerd doorgegeven vanuit Ziggo

Sinds de laatste overgang naar zomertijd wordt de tijd op mijn DECT telefoon (Gigaset 475) steeds weer terug gezet op "wintertijd" (=huidige tijd - 1 uur) na een binnenkomend gesprek als ik de tijd handmatig goed gezet heb. Dit heeft al jaren goed gewerkt.
En ja, ik kan het overnemen van de tijd uit de nummerherkenning uitzetten in de instellingen van de telefoon, maar het was nu juist zo handig dat ik er zelf niet aan hoefde te denken bij overgang van zomer->winter->zomertijd. 
Volgens de helpdesk "cosmetisch, dus geen probleem met de service", ga maar naar de community... Laat ik hierover kort zijn, ik vind dit geen goede service..
Iemand suggesties hoe dit opgelost kan worden?

3 Reacties 3
MaxH
Expert
Expert
  • 2522Posts
  • 90Oplossingen
  • 842Likes

Dat speelt al jaaaaaren 🙄. Om het half jaar weer een issue. Soms is het opgelost, soms niet. Niet druk over maken 😉.

HVoskuil
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank voor uw reactie, maar hoe moeilijk kan het nu zijn om een server zomer/wintertijd te laten verzetten?
Kleine moeite lijkt mij. 

MaxH
Expert
Expert
  • 2522Posts
  • 90Oplossingen
  • 842Likes

Zou je denken echter, het tegendeel is waar. Het is een modem kwestie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic