hnbakker
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cisco ATA kan profiel niet laden voor VOIP Zakelijk bellen

Probeer mijn Cisco ATA 192 te koppelen in de VOIP Centrale.

Die geeft de melding OK en dat m'n ATA gaat syncen.

 

Echter in de logging op m'n ATA zie ik meldingen dat het profiel niet gedownload kan worden ('not found' ).

 

Weet iemand hoe dat profiel op die server wordt klaargezet, doet de VOIP Centrale dat?

 

Ps. Ik gebruik een Cisco ATA 192 omdat de SPA 112 en SPA 122 niet meer verkrijgbaar zijn.

3 Reacties 3
anoniemforum
Expert
Expert
  • 4162Reacties
  • 280Oplossingen
  • 609Likes

dit is een klant helpt klant community voor particulieren

 

voor zakelijke producten abonnement moet je bij ziggo zakelijk de vraag stellen

https://www.ziggo.nl/zakelijk/contact

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3477Reacties
  • 313Oplossingen
  • 620Likes

Hi @hnbakker en welkom op onze Community! 

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hier zelf geen ervaring mee heb. Zoals anoniemforum ook aangeeft is dit vast en zeker gesneden koek voor mijn collega's bij Ziggo Zakelijk. Heb je al contact gehad? 

hnbakker
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja heb al een ticket, maar schiet niet op. Volgens mij is de community voor alle klanten van ziggo. We zijn er toch om elkaar te helpen? Heb de hoop dat iemand uit de community dit probleem herkend.

Uitgelicht topic