1
Vraag
2
Reageer en help mee
sanderweg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen werkt niet (rood knipperend lampje op Connectbox)

Op mijn gisteren geïnstalleerde connect box knippert het rode hoorntje continu. Ik kan ook niet bellen en gebeld worden. Connect box resetten en de stappen op de ziggo site doorlopen hielpen niet. Graag advies.

34 Reacties 34
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hoi @sanderweg en welkom op onze Community1 

Fijn dat de installatie tot zover goed is doorlopen, nu telefonie nog! Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad, op het moment staat je telefoonlijn juist actief. Ik ben daarom ontzettend benieuwd of je probleem ook is opgelost! We horen het graag van je. 

MeintYourStep

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik heb hetzelfde probleem dus zou graag weten hoe ik het kan oplossen

Neske

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb hetzelfde probleem bij mijn moeder (92 jaar en alleenwonend en afh van alarmering) , al meer dan een week hetzrlfde probleem zonder oplossing.

Als ik dit had geweten, niet gekozen voor overstap (kon naar ziggo) . Heeft iemand ern oplossing? Ziggo zegt iedere dag dat we gewoon moeten afwachten masr dat  is niet handig in deze situatie

Maurick3

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb sinds meer als een week Ziggo met vast bellen. Het lampje voor telefonie blijft rood knipperen. Ik heb al een week geen telefonie, ben niet bereikbaar of kan ook niet bereikt worden. Ik heb niets aan de "klantenservice” want dit is de enige manier van melden. Ik moet eerlijk bekennen dat ondanks het geweldige internet, ik spijt begin te krijgen dat ik over ben gestapt. Ook hier duurt het lang voordat ik een antwoord krijg, en ondertussen verlies ik klanten doordat ik niet adequaat kan communiceren. Ik krijg geen contact, (meerdere malen) resetten doet niks, en ik krijg klantenservice maar niet te pakken voor een oplossing. Dit is wel een beetje een kwalijke zaak.  Ik zal echter wel vermelden, dat als dit niet spoedig opgelost wordt, dan heb ik ook het recht het contract te ontbinden op gronden van contractbreuk. Oftewel "Niet goed geld terug.”  En dus ook geen rekening achteraf voor de rest van de getekende periode, omdat ik het contract opzeg. Tenslotte is er een contractbreuk vanuit Ziggo zijn kant. Ik mag hopen dat dit toch wel spoedig opgelost gaat worden.

Gerrit Z

Level 1
  • 519Posts
  • 29Oplossingen
  • 83Likes

Hi @MeintYourStep, @Neske en @Maurick3,

Sorry voor de late reactie! Erg vervelend dat jullie (of familieleden) ook last hebben van telefonieproblemen. Speelt dit bij jullie allen nog? Laat het hier gerust weten, dan gaan we er met zijn allen alles aan doen om het te verhelpen!

Maurick3

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gerrit Ziggo wrote:

Hi @MeintYourStep@Neske en @Maurick3,

Sorry voor de late reactie! Erg vervelend dat jullie (of familieleden) ook last hebben van telefonieproblemen. Speelt dit bij jullie allen nog? Laat het hier gerust weten, dan gaan we er met zijn allen alles aan doen om het te verhelpen!

Ja ik heb nog steeds geen telefoon…

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi @Maurick3

Ik ben erin gedoken voor je en ik zou heel graag willen dat ik het direct voor je op kon lossen maar zoals je ook al hebt gehoord van de klantenservice, is het probleem wat je ervaart deel van een groter probleem die we niet direct kunnen fixen   Helaas kunnen we in dit geval enkel afwachten. 

Uiteraard kun je, zodra het is opgelost, contact opnemen met ons dan compenseren we voor de periode dat je niet volledig gebruik hebt kunnen maken van je diensten. 

Lunen227

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb al 2 weken het zelfde probleem

Verschillende medewerkers van ziggo aan de telefoon gehad (mobiel) niemand die het oplost zeer frustrerend dit.

Rveijs

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn telefoon doet het ook niet sinds vorige week, ik heb vorige week ruim een uur met 2 afdelingen van ziggo gebeld eerst met storingen en toen met financiele afdeling, zonder resultaat. heb ook modem opnieuw opgestart maar doet nog steeds niet.  vorige week donderdag was mijn wifi ook weg enige tijd plus de internetverbinding met mijn werk. daardoor raaktte ik uit een programma en kon er niet meer inkomen en moest ik daar weer de it voor bellen . ook weer ruim een uur. werd mij verteld dat dit een algement storing is en men niet weer hoe lang het kan duren. echt absurd. Ben van plan als deze week niet werkt het abonnement op te zeggen. Iemand nog een oplossing eventueel?

11839684

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook mijn telefoon doet het al een hele week niet.

Alle mogelijk opties zoals oa uit/aan zetten connectbox etc. helpen niet.

.Ik ben pas overgestapt op Ziggo alles in 1 maar heb nu al spijt.

Bij vorige provider nooit last gehad met bellen.

Heeft iemand al een oplossing

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Lunen227 @11839684 @Rveijs Goed dat jullie hiermee ook even aan de bel trekken. Ik heb de gegevens er even bij gepakt en zo te zien hebben jullie allen last van de algehele storing bij het 
activeren van de vaste telefoonlijn. We doen ons best om dit probleem voor alle klanten die hier last van hebben zo spoedig mogelijk op te lossen. 

zetohu

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bellen werkt niet rood knipperend lampje op Connectbox

Ongeveer 3 weken geleden de connecrtbox ontvangen en geïnstalleerd alles doet het behalve bellen en gebeld worden als u blieft ziggo doe er wat aan ?

 

ClaudvanT

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem.

Ben van het weekend overgestapt van KPN bellen naar alles in 1 van ziggo.

Ik kreeg na de mail dat de overstap goed was gegaan een rood knipperend telefoontje op de connect box te zien, zelfs zonder dat de telefoon nog maar was aangesloten/ ingeplugged in de connect box en na wel inpluggen ook nog steeds en na stekker van de connect box eruit halen en opnieuw instoppen ook nog steeds. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

@zetohu ik heb vanmiddag op jouw eigen topic gereageerd. 

@ClaudvanT Logisch dat je baalt, dit is niet hoe je een overstap voor ogen ziet. Het is bij ons in behandeling! 

Wesleynsk

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier het zelfde probleem al 3 weken zonder telefoon voor een vrouw van 71 die afhankelijk is van haar vaste telefoon. Alleen knippert bij ons het lampje niet. Ze zeggen dat alles goed is en alles moet werken alleen kunnen ze steeds het probleem niet vinden…… denk toch maar overstappen na kpn waar wel de problemen worden opgelost…..

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Wesleynsk wrote:

Hier het zelfde probleem al 3 weken zonder telefoon voor een vrouw van 71 die afhankelijk is van haar vaste telefoon. Alleen knippert bij ons het lampje niet. Ze zeggen dat alles goed is en alles moet werken alleen kunnen ze steeds het probleem niet vinden…… denk toch maar overstappen na kpn waar wel de problemen worden opgelost…..

Een rotsituatie, @Wesleynsk . Als je wilt kan ik voor jullie kijken wat er aan de hand is en wat de oplossing is. Gaat het om het adres in jouw profiel? 

ClaudvanT

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ondertussen is het bij mij opgelost. Er stond bij Ziggo iets niet goed in het systeem.

Sonja20

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij werkt het ook niet. 

Alle stappen meerdere malen uitgevoerd maar het hoorntje blijft rood branden.

Van de stroom af, telefoonkabel pas aansluiten nadat het modem volledig is opgestart maar niets werkt.

Andere kabel en zelfs telefoon geprobeerd maar het helpt niets. De telefoon werkte vorige week nog wel maar nadat het is omgezet naar Ziggo (met nummerbehoud) niet meer. 

Internet en TV werken wel. Graag snel een oplossing.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Sonja20 ik heb het moderatieteam een seintje gegeven om hiernaar te kijken.

Ze hebben het extreem druk, dus of het snel kan?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo