1
Vraag
2
Reacties
Magere_hein

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bellen-abonnement stoppen

Ik bel eigenlijk nooit meer met de telefoon  dus ik wou dit stoppen 

Is dit mogelijk 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Magere_hein

Goed dat je dit even navraagt! In jouw situatie is het momenteel (nog) niet mogelijk om telefonie binnen je abonnement op te zeggen. Er is namelijk sprake van een jaarcontract tot en met 25 augustus 2023, doordat je recent akkoord bent gegaan met een korting op je abonnement. Als ik telefonie nu zou opzeggen, dan zou er een afkoopsom berekend worden en gaat de korting op je abonnement verloren. Dat is natuurlijk zonde. Mijn advies is dan ook om na het jaarcontract even contact op te nemen, zodat we dan de vaste lijn voor je opzeggen. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat is mogelijk, maar dan kun je ook niet meer gebeld worden op dat nummer.

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Volgens mij betaal je bij de meeste abonnementen een euro per maand voor het hebben van een vaste lijn via Ziggo. Best handig dat je daarop gebeld kunt worden. Als je verder geen gesprekskosten maakt is het een koopje.

Marinus

Level 14
  • 917Posts
  • 30Oplossingen
  • 318Likes

@iMark 

€ 3,50 per maand.

 

Ooit was het € 1.

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Ik moet nodig weer eens op mijn factuur kijken.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Bert  schreef:

Dat is mogelijk, maar dan kun je ook niet meer gebeld worden op dat nummer.


Inderdaad.

Veel mensen ( o.a. ook ik ) hebben in de loop van vele jaren, dat vaste nummer overal en nergens opgegeven als contact nummer.

Als u die vaste telefoon ( met dat telefoonnummer ) opzegt, dan misschien eerst proberen te herinneren, wie en/of welke bedrijf u gebeld heeft via dat nummer en dan bedenken of u hun moet informeren, dat ze u b.v. nu via email moeten benaderen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Magere_hein

Goed dat je dit even navraagt! In jouw situatie is het momenteel (nog) niet mogelijk om telefonie binnen je abonnement op te zeggen. Er is namelijk sprake van een jaarcontract tot en met 25 augustus 2023, doordat je recent akkoord bent gegaan met een korting op je abonnement. Als ik telefonie nu zou opzeggen, dan zou er een afkoopsom berekend worden en gaat de korting op je abonnement verloren. Dat is natuurlijk zonde. Mijn advies is dan ook om na het jaarcontract even contact op te nemen, zodat we dan de vaste lijn voor je opzeggen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo