1
Vraag
2
Reacties
RB44

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Anoniem bellen uitzetten

Hoe krijg ik het anoniem bellen uit? Ik heb zeker al 10x klantenservice gebeld en elke keer zeggen ze dat het geregeld is. Maar nog steeds anoniem. Waarom is dit zo moeilijk om te regelen?

RB

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RB44
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Yes! Het is je gelukt. Heel erg bedankt!🥳

groetjes,

Ria

Bekijk in context

10 Reacties 10
jan_Doedel

Level 9
  • 239Posts
  • 8Oplossingen
  • 47Likes

Mischien is het handig als je wat meer info geeft.

Bijvoorbeeld gaat het om uitgaand bellen, dus als jij zelf belt dat ze je nummer niet zien?

 

Of gaat het om inkomende gesprekken, Dit kun je niet wijzigen of je moet een duur betaald abbonement hebben waarbij elke CLIP word weergegeven zoals met bij o.a. de hulpdiensten of een aantal call centrums heeft. Dat kun je altijd ongeacht de (toestel)status het inkomende nummer zien.

 

RB44
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie. Het gaat om uitgaand bellen.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 675Likes

 Dank voor de verheldering na de vraag van @jan_Doedel
Om te kijken waar dit mis gaat + aanpassen heb ik jouw postcode en huisnummer nodig, vul die in bij je profiel. Deze zijn alleen voor ons moderators zichtbaar. 
Laat het me weten wanneer je dit ingevuld hebt. 

Ik vond ook deze pagina om je te helpen bij eenmalig anoniem/zichtbaar uit bellen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/anoniem-bellen#/ 

RB44
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Jan, ik heb het ingevuld.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Bedankt voor jouw gegevens, @RB44
Ik heb de optie aangepast. Wil je dit over een uur eens testen?

RB44
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Helaas nog steeds anoniem bellen.

Is er nog hoop?🤷‍♀️

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dag @RB44 

wat vreemd. Vaak zie ik dat men dit zo voor elkaar heeft. Ik zal @Jiri en @Jos nog even een seintje sturen. Deze, of een ander pakken het dan wel weer op. 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

@RB44
Ik heb het opnieuw toegevoegd en opnieuw verwijderd. 
Wil je eens kijken of het nu opgelost is?

RB44
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Yes! Het is je gelukt. Heel erg bedankt!🥳

groetjes,

Ria

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Klasse Ria! 

Bedankt weer @Jiri ! Top. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo