1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Fidom

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Anoniem bellen uitzetten

Volgens de gegevens in mijn Ziggo staan de instellingen goed , maar mijn 86 jarige moeder belt nog steeds anoniem , haar telefoon is een Gigaset e290m met ondersteuning FSK , 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Jeetje wat hardnekkig, Fidom
Ik heb nogmaals de opdracht gegeven om te verwijderen (ook al staat het al uit). Ik ben benieuwd of dit iets oplevert. 

De gegevens die jij in de community gebruikt, zijn dat jouw eigen gegevens of die van jouw moeder? Wanneer dit jouw eigen zijn, verklaard dat een hoop en wil ik je vragen om die van jouw moeder tussen haakjes achter jouw eigen gegevens te plaatsen. 

Bekijk in context

Uitgelicht
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79209Reacties
  • 5357Oplossingen
  • 23727Likes

@BAM @Fidom Niet doen die *141*

Dat is om alle anonieme bellers te blokken.

 

Nummerblokkade | Klantenservice | Ziggo

 

Aanzetten

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon.
  • Toets na de kiestoon in *141*.
  • Je hoort nu (eenmalig): ‘Uw dienst is nu geactiveerd. U bent nu alleen bereikbaar voor de bellers die hun nummer meesturen. Let op! Enkele ziekenhuizen en alarmdiensten bellen anoniem en kunnen u niet bereiken. Om deze functie weer uit te zetten toets u #141#’.
  • Je blijft altijd bereikbaar voor bellers die hun nummer wel meezenden.
  • Je kunt nu de hoorn neerleggen.

Uitzetten

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon.
  • Toets na de kiestoon in #141#.
  • Je hoort nu (eenmalig): 'Uw dienst is nu uitgeschakeld.'
  • Je kunt nu de hoorn neerleggen.
17 Reacties 17
Meldingen
Aan Uit
BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 218Likes

@Fidom 

 

Probeer eens #141# te 'bellen' die code zou het moeten oplossen.

 

 Succes,

 

Bam

 

Fidom
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Gewoon #141# verder niets ?

BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 218Likes

hoi @Fidom ,

 

#141# dan bellen, je stuurt dan deze code door naar het platform.

 

Succes,

 

Bam

 

Fidom
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

fijn bedankt, ga het zsm proberen 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79209Posts
  • 5357Oplossingen
  • 23727Likes

@BAM @Fidom Niet doen die *141*

Dat is om alle anonieme bellers te blokken.

 

Nummerblokkade | Klantenservice | Ziggo

 

Aanzetten

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon.
  • Toets na de kiestoon in *141*.
  • Je hoort nu (eenmalig): ‘Uw dienst is nu geactiveerd. U bent nu alleen bereikbaar voor de bellers die hun nummer meesturen. Let op! Enkele ziekenhuizen en alarmdiensten bellen anoniem en kunnen u niet bereiken. Om deze functie weer uit te zetten toets u #141#’.
  • Je blijft altijd bereikbaar voor bellers die hun nummer wel meezenden.
  • Je kunt nu de hoorn neerleggen.

Uitzetten

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon.
  • Toets na de kiestoon in #141#.
  • Je hoort nu (eenmalig): 'Uw dienst is nu uitgeschakeld.'
  • Je kunt nu de hoorn neerleggen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79209Posts
  • 5357Oplossingen
  • 23727Likes

@Fidom Een Ziggo moderator kan het anoniem bellen uitzetten bij Ziggo, dat kun je niet zelf meer.

Zij komen vanzelf hier langs in dit topic.

 

Zet achter je eigen postcode en huisnummer de postcode en huisnummer van je moeder tussen haakjes.

Fidom
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

ok

MR_CHIP

Level 19
  • 13076Posts
  • 139Oplossingen
  • 4346Likes

@Fidom edit je bericht nu het nog kan

 

nee zo kan iedereen het zien

 

 

 

vul het hier in https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Fidom
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt

Fidom
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Fidom, welkom op de Community!

 

Even anoniem bellen uitschakelen ging niet zo gemakkelijk als je dacht ;-). Gelukkig kan ik je daar bij helpen. Ik heb gelijk de aanvraag gedaan nu om het te laten verwijderen van je nummer. 

Binnen 24 uur moet het dan opgelost zijn!

Fidom
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Marije , heb net om 15.30 een telefoontje gehad van mijn moeder , helaas nog steed anoniem. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1438Posts
  • 215Oplossingen
  • 777Likes

@Fidom dat is niet handig, ik heb de instellingen hier nogmaals gecheckt en zie dat het Anoniem bellen niet meer actief is. 
Kun je dat bevestigen? Anders moeten we nog even verder zoeken waar dit mis gaat. 

Fidom
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Idd , de instellingen in mijn Ziggo staan goed , heb alles ook van de stroom gehad en opnieuw  opgestart , geen verandering blijft anoniem 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Jeetje wat hardnekkig, Fidom
Ik heb nogmaals de opdracht gegeven om te verwijderen (ook al staat het al uit). Ik ben benieuwd of dit iets oplevert. 

De gegevens die jij in de community gebruikt, zijn dat jouw eigen gegevens of die van jouw moeder? Wanneer dit jouw eigen zijn, verklaard dat een hoop en wil ik je vragen om die van jouw moeder tussen haakjes achter jouw eigen gegevens te plaatsen. 

hendrikvanderpo

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem hier! Anoniem bellen is nog steeds geactiveerd ondanks 'uitzetten' door moderator.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2939Posts
  • 316Oplossingen
  • 1434Likes

Ik heb je net reactie gegeven in je eigen topic @hendrikvanderpo! Lijkt me verstandig om het gesprek daar gaande te houden 🙂