Volgens de gegevens in mijn Ziggo staan de instellingen goed , maar mijn 86 jarige moeder belt nog steeds anoniem , haar telefoon is een Gigaset e290m met ondersteuning FSK ,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jeetje wat hardnekkig, Fidom
Ik heb nogmaals de opdracht gegeven om te verwijderen (ook al staat het al uit). Ik ben benieuwd of dit iets oplevert.
De gegevens die jij in de community gebruikt, zijn dat jouw eigen gegevens of die van jouw moeder? Wanneer dit jouw eigen zijn, verklaard dat een hoop en wil ik je vragen om die van jouw moeder tussen haakjes achter jouw eigen gegevens te plaatsen.
@BAM @Fidom Niet doen die *141*
Dat is om alle anonieme bellers te blokken.
Nummerblokkade | Klantenservice | Ziggo
Aanzetten
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gewoon #141# verder niets ?
fijn bedankt, ga het zsm proberen
@BAM @Fidom Niet doen die *141*
Dat is om alle anonieme bellers te blokken.
Nummerblokkade | Klantenservice | Ziggo
Aanzetten
@Fidom Een Ziggo moderator kan het anoniem bellen uitzetten bij Ziggo, dat kun je niet zelf meer.
Zij komen vanzelf hier langs in dit topic.
Zet achter je eigen postcode en huisnummer de postcode en huisnummer van je moeder tussen haakjes.
ok
@Fidom edit je bericht nu het nog kan
nee zo kan iedereen het zien
vul het hier in https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Bedankt
Bedankt
Hoi @Fidom, welkom op de Community!
Even anoniem bellen uitschakelen ging niet zo gemakkelijk als je dacht ;-). Gelukkig kan ik je daar bij helpen. Ik heb gelijk de aanvraag gedaan nu om het te laten verwijderen van je nummer.
Binnen 24 uur moet het dan opgelost zijn!
Hallo Marije , heb net om 15.30 een telefoontje gehad van mijn moeder , helaas nog steed anoniem.
@Fidom dat is niet handig, ik heb de instellingen hier nogmaals gecheckt en zie dat het Anoniem bellen niet meer actief is.
Kun je dat bevestigen? Anders moeten we nog even verder zoeken waar dit mis gaat.
Idd , de instellingen in mijn Ziggo staan goed , heb alles ook van de stroom gehad en opnieuw opgestart , geen verandering blijft anoniem
Jeetje wat hardnekkig, Fidom
Ik heb nogmaals de opdracht gegeven om te verwijderen (ook al staat het al uit). Ik ben benieuwd of dit iets oplevert.
De gegevens die jij in de community gebruikt, zijn dat jouw eigen gegevens of die van jouw moeder? Wanneer dit jouw eigen zijn, verklaard dat een hoop en wil ik je vragen om die van jouw moeder tussen haakjes achter jouw eigen gegevens te plaatsen.
Zelfde probleem hier! Anoniem bellen is nog steeds geactiveerd ondanks 'uitzetten' door moderator.
Ik heb je net reactie gegeven in je eigen topic @hendrikvanderpo! Lijkt me verstandig om het gesprek daar gaande te houden 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.