Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Fidom
Level 2

Anoniem bellen uitzetten

Volgens de gegevens in mijn Ziggo staan de instellingen goed , maar mijn 86 jarige moeder belt nog steeds anoniem , haar telefoon is een Gigaset e290m met ondersteuning FSK , 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Jeetje wat hardnekkig, Fidom
Ik heb nogmaals de opdracht gegeven om te verwijderen (ook al staat het al uit). Ik ben benieuwd of dit iets oplevert. 

De gegevens die jij in de community gebruikt, zijn dat jouw eigen gegevens of die van jouw moeder? Wanneer dit jouw eigen zijn, verklaard dat een hoop en wil ik je vragen om die van jouw moeder tussen haakjes achter jouw eigen gegevens te plaatsen. 

Bekijk in context

Ga naar reactie
Uitgelicht
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@BAM @Fidom Niet doen die *141*

Dat is om alle anonieme bellers te blokken.

 

Nummerblokkade | Klantenservice | Ziggo

 

Aanzetten

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon.
  • Toets na de kiestoon in *141*.
  • Je hoort nu (eenmalig): ‘Uw dienst is nu geactiveerd. U bent nu alleen bereikbaar voor de bellers die hun nummer meesturen. Let op! Enkele ziekenhuizen en alarmdiensten bellen anoniem en kunnen u niet bereiken. Om deze functie weer uit te zetten toets u #141#’.
  • Je blijft altijd bereikbaar voor bellers die hun nummer wel meezenden.
  • Je kunt nu de hoorn neerleggen.

Uitzetten

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon.
  • Toets na de kiestoon in #141#.
  • Je hoort nu (eenmalig): 'Uw dienst is nu uitgeschakeld.'
  • Je kunt nu de hoorn neerleggen.
0 Kudos
Ga naar reactie
17 Reacties 17
Meldingen
Aan Uit
BAM
Level 13

@Fidom 

 

Probeer eens #141# te 'bellen' die code zou het moeten oplossen.

 

 Succes,

 

Bam

 

0 Kudos
Fidom
Level 2
Topicstarter

Gewoon #141# verder niets ?

0 Kudos
BAM
Level 13

hoi @Fidom ,

 

#141# dan bellen, je stuurt dan deze code door naar het platform.

 

Succes,

 

Bam

 

0 Kudos
Fidom
Level 2
Topicstarter

fijn bedankt, ga het zsm proberen 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@BAM @Fidom Niet doen die *141*

Dat is om alle anonieme bellers te blokken.

 

Nummerblokkade | Klantenservice | Ziggo

 

Aanzetten

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon.
  • Toets na de kiestoon in *141*.
  • Je hoort nu (eenmalig): ‘Uw dienst is nu geactiveerd. U bent nu alleen bereikbaar voor de bellers die hun nummer meesturen. Let op! Enkele ziekenhuizen en alarmdiensten bellen anoniem en kunnen u niet bereiken. Om deze functie weer uit te zetten toets u #141#’.
  • Je blijft altijd bereikbaar voor bellers die hun nummer wel meezenden.
  • Je kunt nu de hoorn neerleggen.

Uitzetten

  • Neem de hoorn op en wacht op de kiestoon.
  • Toets na de kiestoon in #141#.
  • Je hoort nu (eenmalig): 'Uw dienst is nu uitgeschakeld.'
  • Je kunt nu de hoorn neerleggen.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Fidom Een Ziggo moderator kan het anoniem bellen uitzetten bij Ziggo, dat kun je niet zelf meer.

Zij komen vanzelf hier langs in dit topic.

 

Zet achter je eigen postcode en huisnummer de postcode en huisnummer van je moeder tussen haakjes.

0 Kudos
Fidom
Level 2
Topicstarter

ok

MR_CHIP
Level 19

@Fidom edit je bericht nu het nog kan

 

nee zo kan iedereen het zien

 

 

 

vul het hier in https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Fidom
Level 2
Topicstarter

Bedankt

Fidom
Level 2
Topicstarter

Bedankt 

Marije
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Fidom, welkom op de Community!

 

Even anoniem bellen uitschakelen ging niet zo gemakkelijk als je dacht ;-). Gelukkig kan ik je daar bij helpen. Ik heb gelijk de aanvraag gedaan nu om het te laten verwijderen van je nummer. 

Binnen 24 uur moet het dan opgelost zijn!

Fidom
Level 2
Topicstarter

Hallo Marije , heb net om 15.30 een telefoontje gehad van mijn moeder , helaas nog steed anoniem. 

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

@Fidom dat is niet handig, ik heb de instellingen hier nogmaals gecheckt en zie dat het Anoniem bellen niet meer actief is. 
Kun je dat bevestigen? Anders moeten we nog even verder zoeken waar dit mis gaat. 

Fidom
Level 2
Topicstarter

Idd , de instellingen in mijn Ziggo staan goed , heb alles ook van de stroom gehad en opnieuw  opgestart , geen verandering blijft anoniem 

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Jeetje wat hardnekkig, Fidom
Ik heb nogmaals de opdracht gegeven om te verwijderen (ook al staat het al uit). Ik ben benieuwd of dit iets oplevert. 

De gegevens die jij in de community gebruikt, zijn dat jouw eigen gegevens of die van jouw moeder? Wanneer dit jouw eigen zijn, verklaard dat een hoop en wil ik je vragen om die van jouw moeder tussen haakjes achter jouw eigen gegevens te plaatsen. 

Ga naar reactie
hendrikvanderpo
Level 1

Zelfde probleem hier! Anoniem bellen is nog steeds geactiveerd ondanks 'uitzetten' door moderator.

0 Kudos
Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb je net reactie gegeven in je eigen topic @hendrikvanderpo! Lijkt me verstandig om het gesprek daar gaande te houden 🙂