1
Vraag
2
Reacties
Bassie1982

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Anoniem bellen uitzetten

Wie kan mij helpen ik wil graag anoniem bellen uitschakelen zodat mensen die ik bel mijn nummer kunnen zien.

Alvast vriendelijk bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7103Posts
  • 2053Oplossingen
  • 3023Likes

Hi @Bassie1982
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Het is zeker handig als je nummer zichtbaar is voor de personen die jij belt! Ik help je hier dan ook graag verder mee. Op dit moment staat de optie 'Permanent blokkeren nummerweergave' actief. Deze optie zorgt er dus voor dat jouw nummer is afgeschermd voor de personen die jij belt. Wanneer we deze optie verwijderen, dan wordt jouw nummer dus ook weer zichtbaar. Ik heb dit direct in gang gezet en binnen 24 uur is dit verwerkt 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Gio2903

Level 16
Expert
  • 1448Posts
  • 73Oplossingen
  • 828Likes

dat kan alleen via de klantenservice of een moderator moet dat voor je regelen. vul alvast je postcode en huisnr in in je profiel. dan kan een mod meteen voor je aan de slag als ze in dit topic komen

Bassie1982
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dank voor je reactie ga ik zeker doen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7103Posts
  • 2053Oplossingen
  • 3023Likes

Hi @Bassie1982
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Het is zeker handig als je nummer zichtbaar is voor de personen die jij belt! Ik help je hier dan ook graag verder mee. Op dit moment staat de optie 'Permanent blokkeren nummerweergave' actief. Deze optie zorgt er dus voor dat jouw nummer is afgeschermd voor de personen die jij belt. Wanneer we deze optie verwijderen, dan wordt jouw nummer dus ook weer zichtbaar. Ik heb dit direct in gang gezet en binnen 24 uur is dit verwerkt 🙂

Bassie1982
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

Bedankt voor de service dit word zeer gewaardeerd. Many thanks.

Groet 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo