Bassie1982

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Anoniem bellen uitzetten

Wie kan mij helpen ik wil graag anoniem bellen uitschakelen zodat mensen die ik bel mijn nummer kunnen zien.

 

Alvast vriendelijk bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Bassie1982
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Het is zeker handig als je nummer zichtbaar is voor de personen die jij belt! Ik help je hier dan ook graag verder mee. Op dit moment staat de optie 'Permanent blokkeren nummerweergave' actief. Deze optie zorgt er dus voor dat jouw nummer is afgeschermd voor de personen die jij belt. Wanneer we deze optie verwijderen, dan wordt jouw nummer dus ook weer zichtbaar. Ik heb dit direct in gang gezet en binnen 24 uur is dit verwerkt 🙂

Bekijk in context

12 Reacties 12
Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

dat kan alleen via de klantenservice of een moderator moet dat voor je regelen. vul alvast je postcode en huisnr in in je profiel. dan kan een mod meteen voor je aan de slag als ze in dit topic komen

Bassie1982
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dank voor je reactie ga ik zeker doen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Bassie1982
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Het is zeker handig als je nummer zichtbaar is voor de personen die jij belt! Ik help je hier dan ook graag verder mee. Op dit moment staat de optie 'Permanent blokkeren nummerweergave' actief. Deze optie zorgt er dus voor dat jouw nummer is afgeschermd voor de personen die jij belt. Wanneer we deze optie verwijderen, dan wordt jouw nummer dus ook weer zichtbaar. Ik heb dit direct in gang gezet en binnen 24 uur is dit verwerkt 🙂

Bassie1982
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

 

Bedankt voor de service dit word zeer gewaardeerd. Many thanks.

 

Groet 

WSTEFFENS

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook ik wil graag dat mijn nummer zichtbaar is bij diegene die ik bel.

De klantenservice zegt dat alles goed staat maar het werkt nog steeds niet.

Modem is uitgezet en na 30 seconden weer aangezet maar dit helpt niet.

 

Alvast vriendelijke bedankt.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@WSTEFFENS balen dat het dan kennelijk met de gevraagde actie (nog) niet is gelukt, sorry daarvoor.

Kan je eens in je Mijn Ziggo kijken en dan onder ''producten'' > ''Bellen'' > wat zie je linksonder staan, ''anoniem bellen?''. Aan de hand van die informatie kunnen we verder helpen, alvast dank! 

WSTEFFENS

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja ik zie "anoniem bellen" staan. Als ik die aanklik zie ik 2 opties "eenmalig anoniem bellen" en "nummer eenmalig zichtbaar maken". Meer niet.

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hij staat hier niet aan, geheim nummer. Dus je nummer zou gewoon beschikbaar moeten zijn maar dat is dus niet het geval. Ik heb een aanvraag ingediend dat ze het  omzetten. We houden het komende dagen even in de gaten. Laat je ons ook weten als je ziet dat het aangepast is? We komen sowieso weer even in de lucht over een paar dagen! @WSTEFFENS 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @WSTEFFENS . Ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat. Is het voor je opgelost? 

WSTEFFENS

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb het geprobeerd en de ontvanger ziet nog steeds "Onbekend nummer" staan.

Het grappige is dat als ik #31#<nummer># intype dan ziet de onvanger mijn nummer wel.

Eenmalig gaat dus goed maar permanent niet.

WSTEFFENS

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is nu 04-05-2023 en het wekt nog steeds niet ik heb het net nog geprobeerd

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @WSTEFFENS , wat vreemd dat dit bij je nog niet is opgelost. In je profiel staat het geheim bellen wel al uitgeschakeld, dus dit zou op je toestel ook moeten zijn. Haal zowel je modem èn je telefoon eens voor 60 seconden van de stroom. Mogelijk dat de wijziging vanuit ons nog niet is verwerkt op je apparatuur thuis. 

Merk je dan nog steeds dat je belt met een geheim nummer? Controleer dan de instellingen van je eigen telefoontoestel. Mogelijk dat de oorzaak daar zit. 

Uitgelicht topic