Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wie kan mij helpen ik wil graag anoniem bellen uitschakelen zodat mensen die ik bel mijn nummer kunnen zien.
Alvast vriendelijk bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Bassie1982
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zeker handig als je nummer zichtbaar is voor de personen die jij belt! Ik help je hier dan ook graag verder mee. Op dit moment staat de optie 'Permanent blokkeren nummerweergave' actief. Deze optie zorgt er dus voor dat jouw nummer is afgeschermd voor de personen die jij belt. Wanneer we deze optie verwijderen, dan wordt jouw nummer dus ook weer zichtbaar. Ik heb dit direct in gang gezet en binnen 24 uur is dit verwerkt 🙂
dat kan alleen via de klantenservice of een moderator moet dat voor je regelen. vul alvast je postcode en huisnr in in je profiel. dan kan een mod meteen voor je aan de slag als ze in dit topic komen
dank voor je reactie ga ik zeker doen.
Hi @Bassie1982
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zeker handig als je nummer zichtbaar is voor de personen die jij belt! Ik help je hier dan ook graag verder mee. Op dit moment staat de optie 'Permanent blokkeren nummerweergave' actief. Deze optie zorgt er dus voor dat jouw nummer is afgeschermd voor de personen die jij belt. Wanneer we deze optie verwijderen, dan wordt jouw nummer dus ook weer zichtbaar. Ik heb dit direct in gang gezet en binnen 24 uur is dit verwerkt 🙂
Hoi Cecilia,
Bedankt voor de service dit word zeer gewaardeerd. Many thanks.
Groet
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...