1
Vraag
2
Reageer en help mee
hendrikvanderpo

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Anoniem bellen permanent uitzetten

Hallo,

 

Ik wil graag dat mijn telefoonnummer (vaste lijn) zichtbaar wordt voor de mensen die ik bel. Nu staat ie op 'Anoniem'. Alvast bedankt voor de hulp!

8 Reacties 8
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dat kan een moderator voor je regelen. 

Zij komen op werkdagen langs de topics.

hendrikvanderpo
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt, ik wacht het af!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19173Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7276Likes

Goedemorgen @hendrikvanderpoe en een warm welkom op de Community,

Super dat je jouw weg gevonden hebt naar dit forum! Ik begrijp uit je bericht dat je graag de optie permanent anoniem bellen uitgeschakeld wenst te hebben zodat anderen jouw nummer zien. Dit kan ik uiteraard voor je wijzigen! Kun je hiervoor een privebericht sturen met daarin je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Je stuurt een privebericht door bovenop de pagina op "Berichten" te klikken en daarna op het "Oranje-witte kladblok symbool". Vul dan achter "Verzenden naar" mijn naam in zodat het bericht direct bij mij uitkomt. Zodra ik de gegevens ter verficatie ontvangen heb, zal ik de optie Permanent anoniem bellen voor je uitzetten. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@hendrikvanderpo Bedankt voor je privé bericht aan @Paul! Ik heb de optie voor je verwijderd. Laat je weten of het nu allemaal goed gaat? Wij zijn super benieuwd! 

hendrikvanderpo
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas, afgelopen week kreeg ik te horen dat ik anoniem bel....

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hm vreemd dat je nog steeds anoniem belt @hendrikvanderpo Ik heb opnieuw een verzoek ingediend dat ze die optie verwijderen. Wil je straks eens naar je eigen mobiele telefoon bellen om het te controleren?

hendrikvanderpo
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas, staat nog steeds op privé 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Wat gek, wil je eens een modem reset uitvoeren? Eens zien of de instelling dan wel doorkomt 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo