Vraag
Reacties
Oplossing
TSDJ
Level 1

Alternatief klantenservice nummer

Ik kan geen 0900 nummers bellen maar heb jullie klantenservice nodig. Wat nu?
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Je kunt ook contact opnemen met Ziggo via de chat.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.
1200 vanaf een vaste telefoon van Ziggo.

Of het internationale nummer: (+31) 0 881 212 817
0 Kudos
TSDJ
Level 1
Topicstarter
Het internationale nummer doet het niet en heb geen vaste telefoon van ziggo.
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Je kunt ook contact opnemen met Ziggo via de chat.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
TSDJ Hier werkt het internationale nummer prima: 0 881 212 817
0 Kudos
Marije
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi TSDJ , welkom hier op de Community!

Ik begrijp dat je de klantenservice hard nodig hebt en dan is het bijzonder frustrerend als je ons niet kunt bereiken! Gelukkig zijn er een hoop alternatieven om toch met ons in contact te komen. Be rt noemt er al een aantal. Ik zet ze graag nog voor je onder elkaar.


  • Telefonisch via 1200 met vaste lijn of 0900-1884.
  • Telefonisch internationaal op (+31) 0 881 212 817
  • Via chat op de contactpagina van Ziggo
  • Via het contactformulier
  • Via Twitter kun je een publiek en een DM sturen aan @ZiggoWebcare
  • Via Facebook Messenger kun je aan @ZiggoCompany een bericht sturen of via www.ziggo.nl/messenger

Als laatste kun je ons dus ook via deze weg op de Ziggo Community bereiken. Zoals Be rt al terecht aangaf, is het een klant helpt klant forum en komen wij als moderators van Ziggo ieder topic langs. Dit kan wel een paar dagen duren, jammer genoeg.

Ben je inmiddels wel al geholpen met je probleem/vraag of kan ik nog iets voor je betekenen? 🙂
0 Kudos