Na jarenlang naar volle tevredenheid de service "voicemail op afstand afluisteren" gebruikt te hebben
heb ik ineens een probleem met het afluisteren op afstand van de voicemail op mijn vaste lijn.
Ik bel op afstand naar mijn vaste nummer. hoor de welkomstboodschap op mijn voicemail, druk de toegangscode *code# in en kon altijd probleemloos mijn voicemailberichten afluisteren.
Twee maanden geleden heb ik bij het intoetsen van de toegangscode een fout gemaakt (precies weet ik het niet meer) door code# of *code* in te toetsen, waardoor ik de mogelijkheid berichten af te luisteren niet lukte.
Vanaf dat moment is het probleem ontstaan. Als ik nu bel op afstand en de juist toegangscode *code# indruk, hoor ik "wij hebben uw bericht niet kunnen opnemen, probeert u het nog eens", wordt vervolgens de welkomstboodschap nog een keer afgespeeld, hoor ik een piep en wordt het stil.
Hierover al 3x met Ziggo gebeld, maar niemand kan mij helpen. Voicemail aan/uit gezet, wachtwoord via menu gewijzigd, niets helpt.
Uiteindelijk hebben ze mij geadviseerd dit probleem in de community voor te leggen, in de hoop dat het door iemand gelezen wordt, die mij hiermee kan helpen. Ik ben heel benieuwd of dit gaat lukken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @raalt - ik zie dat er telefonisch contact heeft plaats gevonden. Ik hoor graag of het gelukt is!
Het probleem is opgelost met behulp van een medewerker van Ziggo.
Het bleek geen technisch probleem, maar fout gebruik bij het intoetsen (te snel) van de toegangscode.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.