FT66

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4 dagen nieuw klant, nog steeds geen internet of tv

Sinds 9 maart heb ik een abbonement bij Ziggo. Active abonnement dan. Heb eind januari abonnement afgesloten met overstap service. Datum bevestiging ontvangen van 9 maart. Apparatuur aangesloten op 8 maart. Maar we zijn nu 5 dagen verder nog steeds geen internet.

Voor het weekend gebeld met klantenservice die zegt dat er een monteur moet komen.  Dit is absurd. Er staat duidelijk in mijn modem AFGESLOTEN VOOR INTERNET. ik heb het hele weekend zonder internet gezeten. Dit moet zich overstap service noemen? Klantvriendelijk? Meedenken? Heb spijt dat ik ben overgestapt. Nu wachten tot dinsdag 14 maart voor dat er een monteur kan komen. Waarschijnlijk gaat dat ook fout net als de rest wat ziggo doet. GRAAG WIL IK HIER ZSM OPLOSSING VOOR. Elke keer bij het contact opnemen met klantenservice hoor je uw box is nu geactiveerd. Merken we niks van. 

5 Reacties 5
xJBx

Level 8
  • 189Posts
  • 15Oplossingen
  • 83Likes

Ten eerste wil ik zeggen dat dit wel een slechte zaak is van Ziggo, je mag verwachten dat als je overstapt dat je gewoon alles kan gebruiken op de ingangsdatum.

*Ik lees ook in de kop dat je ook geen tv hebt?

*Is dit ook het geval als je de kabel rechtsstreek in je tv stopt?

Als je dan ook geen tv hebt, kan het zijn dat er geen signaal binnen komt. Als dat zo is dan denk dat het volgende aan de hand is. Het kan dan kloppen dat er een monteur langs moet komen, omdat hij in de straatkast jou huis moet aansluiten. Het zit namelijk zo, dat in principe is bijna elk huis aangesloten op de kabel, alleen als je geen abonnement hebt word de kabel fysiek afgesloten in de straatkast door middel van een plug die tussen jouw huis en Ziggo word geplaatst zodat er geen signaal door komt. Dit word gedaan omdat er door elke kabel aansluiting tv signaal word gestuurd. Als ze dit niet doen, dan kan iedereen die en tv met een DVB-C tuner heeft gratis tv kijken en dat wil Ziggo natuurlijk niet. Maar dit had Ziggo al voor 9 maart regelen moeten zijn. Ik mag hopen dat dit het is, wand dan is het probleem zo opgelost.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@FT66 een moderator komt binnenkort (mogelijk vandaag al) langs om je, waar mogelijk, verder te helpen.

FT66
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@xJBx klopt heb helemaal geen internet. Nee er komt geen signaal binnen buiten af. Maar dit zou van te voren moet geregeld worden want hoe het nu gaat is niet goed. 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@FT66  schreef:

@xJBx klopt heb helemaal geen internet. Nee er komt geen signaal binnen buiten af. Maar dit zou van te voren moet geregeld worden want hoe het nu gaat is niet goed. 


Volgens mij controleert ziggo niets wat betreft de aanwezigheid van het signaal bij nieuwe abonnees.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @FT66 

Dat is geen goede start van je abonnement! Ik zie hier dat er vooraf een check is gedaan en dat het signaal actief zou moeten staan. De monteur die morgen bij je langs komt zal moeten kijken waar het nu precies fout gaat en zal uiteraard zorgen dat je diensten werken. Deel je na afloop van zijn bezoek een update hier?

Uitgelicht topic