Ten eerste wil ik zeggen dat dit wel een slechte zaak is van Ziggo, je mag verwachten dat als je overstapt dat je gewoon alles kan gebruiken op de ingangsdatum.
*Ik lees ook in de kop dat je ook geen tv hebt?
*Is dit ook het geval als je de kabel rechtsstreek in je tv stopt?
Als je dan ook geen tv hebt, kan het zijn dat er geen signaal binnen komt. Als dat zo is dan denk dat het volgende aan de hand is. Het kan dan kloppen dat er een monteur langs moet komen, omdat hij in de straatkast jou huis moet aansluiten. Het zit namelijk zo, dat in principe is bijna elk huis aangesloten op de kabel, alleen als je geen abonnement hebt word de kabel fysiek afgesloten in de straatkast door middel van een plug die tussen jouw huis en Ziggo word geplaatst zodat er geen signaal door komt. Dit word gedaan omdat er door elke kabel aansluiting tv signaal word gestuurd. Als ze dit niet doen, dan kan iedereen die en tv met een DVB-C tuner heeft gratis tv kijken en dat wil Ziggo natuurlijk niet. Maar dit had Ziggo al voor 9 maart regelen moeten zijn. Ik mag hopen dat dit het is, wand dan is het probleem zo opgelost.