1
Vraag
2
Reacties
claudiadyszkant

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 telefoonnummers 1 telefoon

Als ik 2 telefoonnummers neem bij Ziggo, kan ik dan beide op 1 telefoon gebruiken? Zowel bellen als gebeld worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
claudiadyszkant wrote:
Als ik 2 telefoonnummers neem bij Ziggo, kan ik dan beide op 1 telefoon gebruiken? Zowel bellen als gebeld worden?

Nee, dat gaat niet, de eerste telefoon moet in de TEL1-aansluiting van het modem en de tweede telefoon moet in de de TEL2-aansluiting van het modem, simpel gezegd heb je dan ook 2 telefoons nodig voor ieder nummer. Misschien dat er zakelijk mogelijkheden zijn om de 2 telefoonnummers te combineren in 1 apparaat, maar dat zou je uit moeten zoeken bij een leverancier van telecomapparatuur of 'googelen'.
Succes.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Verwijderd account
Niet van toepassing
claudiadyszkant wrote:
Als ik 2 telefoonnummers neem bij Ziggo, kan ik dan beide op 1 telefoon gebruiken? Zowel bellen als gebeld worden?

Nee, dat gaat niet, de eerste telefoon moet in de TEL1-aansluiting van het modem en de tweede telefoon moet in de de TEL2-aansluiting van het modem, simpel gezegd heb je dan ook 2 telefoons nodig voor ieder nummer. Misschien dat er zakelijk mogelijkheden zijn om de 2 telefoonnummers te combineren in 1 apparaat, maar dat zou je uit moeten zoeken bij een leverancier van telecomapparatuur of 'googelen'.
Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo