1
Vraag
2
Reacties
Floppy

Level 3
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

0900 1884 / 1200 nummer bellen maakte verschil

Gisteren belde ik 's middags vanwege een klacht over on-demand ontvangst naar de Ziggo helpdesk via het nummer 0900 1884. Waarom niet via 1200? Omdat ik het inbellen wel had ingesteld, maar het uitbellen had uitgeschakeld op de vaste telefoon, en het Volop Bellen abonnement zojuist had opgeheven. Uitbellen voortaan via de mobiel dus. De medewerker nam vriendelijk op en onmiddellijk na mijn vraag zette ze me in de wacht voor meer dan 20 minuten. Elk moment denk je dan: "ik wacht nog even, want anders wachtte ik de hele tijd voor niets". Of ik de muziek mooi vond of niet doet niet ter zake. Na lange tijd dus kwam de medewerker weer aan de telefoon, en zei dat er geen tijd meer was wegens andere problemen bij Ziggo, die niet geduid werden, en ze verbrak de verbinding. 's avonds heb ik de vaste telefoon tijdelijk weer ingesteld op uitbellen. Volop Bellen was natuurlijk nog steeds niet in mijn abbonement, maar dat maakt voor het 1200 nummer niet uit, zei de medewerker die ik toen aan de lijn kreeg. Zij hielp mij trouwens snel aan de informatie die ik nodig had. Waar het mij nu om gaat is het verschil in behandeling: 0900 is bijna eindeloos wachten voor niets - 1200 bellen is direct OK.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 8072Posts
  • 446Oplossingen
  • 4251Likes

Hallo,

het tst nummer 1200 ( servicelijn van 08.00 – 20.00 ), via de Ziggo telefoon is gratis. Voor het 0900-1884 nummer moet men altijd betalen.

Ps. m.b.t. "Volop Bellen" : daar moet u maandelijks wel erg veel voor bellen, voordat u dat abonnements geld kan terugverdienen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pasi

Level 18
  • 8072Posts
  • 446Oplossingen
  • 4251Likes

Hallo,

het tst nummer 1200 ( servicelijn van 08.00 – 20.00 ), via de Ziggo telefoon is gratis. Voor het 0900-1884 nummer moet men altijd betalen.

Ps. m.b.t. "Volop Bellen" : daar moet u maandelijks wel erg veel voor bellen, voordat u dat abonnements geld kan terugverdienen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 444Oplossingen
  • 1427Likes

Hoi @Floppy

Lang wachten is nooit leuk. Ik snap de twijfel om het gesprek te beëindigen of toch nog even te wachten. Wat betreft te wachttijd, die is op 0900-1884 en 1200 echt hetzelfde, je belt namelijk naar dezelfde klantenservice Ik denk dat je donderdagmiddag echt pech hebt gehad. 

Naast bellen zijn er ook nog andere manieren om contact te zoeken met Ziggo. 

Floppy
Topicstarter
Level 3
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Dat is juist de reden waarom we Volop Bellen uit het abonnement hebben gehaald. Evengoed dank voor de tip.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo