Kul

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

05 nummer - Callcenter Ziggo?

ik wordt steeds gebeld door een 05 nummer

dat schijnt een ziggo callcenter te zijn
ik krijg antwoord van ziggo,  dat het een callcenter is

en ik dat kan uitzetten bij mijn ziggo,  

maar daar staat nergens afmelden ziggo callcenter

enz enz eindeloze loop

dus blokkeren aub alle 05 nummers of mij niet meer bellen 

ik heb een geweldig ziggo abonnement , alleen wordt ik gestalked door een onbekend 05 nummer

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

05 en dan? Net nummers hebben  3 of 4 cijfers.

 

Bij de privacy instellingen in de Mijn Ziggo omgeving bij Gegevens naar beneden scrollen naar Contact voorkeuren daar kan worden aangegeven hoe Ziggo contact mag opnemen.

 

 

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75176Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een 05 mummer?

Kun je het hele nummer hier plaatsen?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

05 en dan? Net nummers hebben  3 of 4 cijfers.

 

Bij de privacy instellingen in de Mijn Ziggo omgeving bij Gegevens naar beneden scrollen naar Contact voorkeuren daar kan worden aangegeven hoe Ziggo contact mag opnemen.

 

 

 

V.Deen

Level 6
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Ziggo,

 

Mensen worden met regelmaat gebeld door callcenters die alleen weten dat je klant bent bij Ziggo, en vervolgens vragen wat/welke diensten je afneemt. Doordat ze geen kennis hebben van je contract, rijst de vraag, heb ik een oplichter aan de lijn.

 

Als je dan vraagt of of ze zelf bij Ziggo werken,geven ze ontwijkend antwoord "ik werk voor Ziggo", menig klant wordt hiermee op een dwaalspoor gezet. Als je door vraagt blijken ze voor een callcenter te werken in opdracht van Ziggo. Nu heb ik hier heel slechte ervaringen mee, deze werken op provisie basis en schromen soms niet om loze beloften te doen en je te lokken met zaken die Ziggo niet waar gaat maken.

 

Persoonlijk heb ik meegemaakt dat mijn modem naar een heel ander adres in een andere provincie werd gestuurd, waardoor ik vervolgens 14 dagen geen internet had en het onmogelijk was om thuis te werken. De persoon in kwestie was niet te achterhalen, men kon niets terug vinden in de systemen van Ziggo. Het was echter wel mogelijk om een factuur te sturen?

 

In het recente geval werd ik gebeld door een nummer "0527857048", bijzonder, normaal word je door Callcenters in opdracht van Ziggo gebeld met onbekend nummer, dus het is al een verbetering. Op het moment dat ik opneem krijg ik een bandje die aangeeft dat ik een nummer terug moet bellen. Heel storend.

Vandaag werd ik door het zelfde nummer gebeld, nadat bleek dat het eigenlijk niet Ziggo was maar een extern callcenter, werd geweigerd om antwoord te geven op de vraag, welk callcenter.

 

Controleren op het internet of het nummer van Ziggo is geeft veel berichten van mensen die aangeven dat het oplichters zijn, een enkeling zegt dat het van Ziggo is, de meeste geven aan dat de beloften niet waargemaakt worden. Ziggo controleer zelf eens hoe de callcenters op het internet bekend staan. volgens mij is het slechte reclame voor Ziggo!

 

Controleren of het nummer van Ziggo is, is op de website niet mogelijk. Als je Ziggo belt, is er geen menu optie waar je met deze vraag terecht kan. Als je na een kwartier iemand van Ziggo aan de lijn hebt, word na nog eens 20 minuten bevestig dat het nummer inderdaad hoort bij een callcenter die in opdracht van Ziggo bezig is.

Een klacht indienen bij Ziggo is heel moeilijk, op de website is er geen klachten entry te vinden bij contact. Als je een medewerker spreekt, kunnen ze geen klacht in hun systeem verwerken. De leidinggevende van sales zegt dat het niet mogelijk is en wil je niet helpen. Deze leidinggevende weigert vervolgens ook om zich te identificeren, zodat dit ook bij de klacht meegenomen kan worden. Dan blijk dat ook deze sales afdeling een extern callcenter is, die wel bij al mijn contract gegevens kan.

 

Advies:

  • screen de reactie van (potentiële) klanten van Ziggo op het internet om zo te zien hoe de callcenters functioneren;
  • publiceer de telefoonnummers van de callcenters, zodat consumenten eenvoudig kunnen controleren of ze met een vertegenwoordiger van/voor Ziggo te maken hebben;
  • instrueert de callcenters om transparant te communiceren met de klant, dus niet te impliceren dat ze van Ziggo zijn;

Ben benieuwt hoe Ziggo zelf reageert op deze post.

De post is dus geweigerd.

V.Deen

Level 6
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

0527857048

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Is een callcenter in opdracht van Ziggo.

 

https://www.google.nl/search?q=0527857048

V.Deen

Level 6
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

https://www.telguarder.com/nl/nummer/0527857048

Veel slechte ervaringen met dit CallCenter

 

V.Deen

Level 6
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

https://www.telguarder.com/nl/nummer/0527857048

Veel slechte ervaringen met dit CallCenter

Uitgelicht topic