Vraag
Reacties
Oplossing
bekie74
Level 1

ziggo vodafone extras

sinds gister vodafone aan ziggo gekoppeld wanneer worden de extras zichtbaar?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Level 19

Hoi @bekie74 
Ziggo & Vodafone gaan met elkaar, digitaal, communiceren en kijken of je voldoet aan de voorwaarden van de VodafoneZiggo Combi. Dit kan minimaal 1 tot maximaal 4 weken duren voordat alles in orde en klaar is. Meestal is het binnen 1 week wel geregeld hoor, maar ze houden max 4 weken aan. 

Je krijgt als het goed is een mail, mocht het niet zo zijn, kijk dan regelmatig in je Mijn Ziggo of je onder Producten → onder kopje Mijn Televisie bij Extra Zenders beheren of je extra zenderpakket er bij staat.

Het kan dus even duren, zeker als je pas gisteren Vodafone en Ziggo hebt. 
Wel rekening houden dat je huisadres en postcode aan elkaar gelijk moeten zijn!! Als daar maar een klein verschil in zit dan is het mogelijk dat ze je niet combineren en dan krijg je ook de extra’s niet en ook niet de korting bij Vodafone (en extra data). Dus zorg dat dit wel in orde is, dan komt het allemaal goed. (dit even ter extra info)

Hoe kom ik in aanmerking?

1. Je hebt Internet van Ziggo
  2. Je hebt een geselecteerd Vodafone abonnement
  3. De abonnementen staan op hetzelfde adres en/of KvK-nummer

Precies weten of je in aanmerking komt? Doe de check, of lees de voorwaarden.

Niet zeker wat je hebt? Check Mijn Ziggo of de Vodafone App.

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
EnergieBoy
Level 19

Hoi @bekie74 
Ziggo & Vodafone gaan met elkaar, digitaal, communiceren en kijken of je voldoet aan de voorwaarden van de VodafoneZiggo Combi. Dit kan minimaal 1 tot maximaal 4 weken duren voordat alles in orde en klaar is. Meestal is het binnen 1 week wel geregeld hoor, maar ze houden max 4 weken aan. 

Je krijgt als het goed is een mail, mocht het niet zo zijn, kijk dan regelmatig in je Mijn Ziggo of je onder Producten → onder kopje Mijn Televisie bij Extra Zenders beheren of je extra zenderpakket er bij staat.

Het kan dus even duren, zeker als je pas gisteren Vodafone en Ziggo hebt. 
Wel rekening houden dat je huisadres en postcode aan elkaar gelijk moeten zijn!! Als daar maar een klein verschil in zit dan is het mogelijk dat ze je niet combineren en dan krijg je ook de extra’s niet en ook niet de korting bij Vodafone (en extra data). Dus zorg dat dit wel in orde is, dan komt het allemaal goed. (dit even ter extra info)

Hoe kom ik in aanmerking?

1. Je hebt Internet van Ziggo
  2. Je hebt een geselecteerd Vodafone abonnement
  3. De abonnementen staan op hetzelfde adres en/of KvK-nummer

Precies weten of je in aanmerking komt? Doe de check, of lees de voorwaarden.

Niet zeker wat je hebt? Check Mijn Ziggo of de Vodafone App.

0 Kudos