Ziggo Go melding: Je hebt een abonnement nodig
Sinds kort krijg ik bovenstaande melding bij een serie van 7 seizoen.
Van deze serie heb ik 5 seizoen plus afl. 5 van seizoen 6 kunnen zien.
Is er iets aan van abonnement gewijzigd, zonder dat ik hier van op de hoogte ben?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dus, de conclusie is.. Ziggo heeft de serie valt nu onder pakket Movies and Series XL/L geplaatst. Niet er klant vriendelijk.
Bedankt voor de moeite
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
werkt de rest wel?
Goedemiddag @callahan
Bijzondere situatie schets je hier. Kun je de vorige afleveringen uit seizoen 6 nog wel bekijken?
Welke serie gaat het precies om en vanaf welke aflevering krijg je deze melding?
True blood S6, Afl,6 staat onder verder kijken en binnen mijn kijklijst. De voorgaande afleveringen kan ik ook niet meer bekijken (staat bij bij vermeld "Bekeken")
@Callahan2 Ik heb het getest maar bij mij werken de afleveringen wel. Is het mogelijk om er op te klikken en dan opnieuw te bekijken?
Tot mijn spijt niet.
tekst op mijn scherm
Ik heb even gespiekt maar Movies and Series XL/L zit niet in je pakket. Zal ik deze opnieuw toevoegen @Callahan2? Je kunt deze ook zelf toevoegen via: https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/lijst-beste-series-nieuwe-series-ziggo-movies-serie...
Dus, de conclusie is.. Ziggo heeft de serie valt nu onder pakket Movies and Series XL/L geplaatst. Niet er klant vriendelijk.
Bedankt voor de moeite
waarschijnlijk heeft ziggo niet zelf besloten om de serie onder Movies and Series XL/L te plaatsen maar heeft dat te maken met licentie afspraken en of kosten
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.