JantiH90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo en vodafone ontkoppelen

Graag zou ik mijn Vodafone en ziggo account willen ontkoppelen zodat mijn vrouw het kan koppelen zodat we weer movies en series xl kunnen kijken , ik ben namelijk overgestapt van mobiele provider.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7308Posts
  • 463Oplossingen
  • 1527Likes

een moderator kan dat voor je regelen

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Bekijk in context

11 Reacties 11
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7308Posts
  • 463Oplossingen
  • 1527Likes

een moderator kan dat voor je regelen

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5631Posts
  • 1360Oplossingen
  • 1826Likes

Hi @JantiH90 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Toevallig zie ik bij je gegevens dat er gisteren een e-mail is verstuurd dat Movies en Series L als gratis zenderpakket is geactiveerd. Kan ik hieruit afleiden dat het is gelukt om het mobiele abonnement van jouw vrouw te koppelen aan Mijn Ziggo? 

nani012345

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou een moderator de recente gekoppelde Vodafone account willen ontkoppelen van mijn Ziggo account? Ik wil alles zoals het daarvoor was.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5631Posts
  • 1360Oplossingen
  • 1826Likes

Hi @nani012345 
Ik heb het Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld van jouw My Vodafone account. Voor Mijn Ziggo kun je nu een nieuw account registeren. Houdt er rekening mee dat je voor Mijn Ziggo met een ander e-mailadres dient te registeren dan welke in gebruik is voor My Vodafone. 

kgringhuis

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Graag mijn/ons profiel ontkoppelen van Vodafone.

 

Vernemen het graag... 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55467Posts
  • 3630Oplossingen
  • 13209Likes

@kgringhuis Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 6521Posts
  • 567Oplossingen
  • 2919Likes

@kgringhuis Welkom op de Community. Bij deze is het geregeld. Je het Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld van jouw My Vodafone account.

kgringhuis

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gelden dan nu bij beide accounts weer dezelfde logins als voorheen? 

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 6521Posts
  • 567Oplossingen
  • 2919Likes

Waarschijnlijk moet je voor Vodafone een nieuw account registeren. Je kan dan natuurlijk login gebruiken die je voorheen ook had.

Gomers

Stamgast
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ook ik zou graag mijn Vodafone en Ziggo account willen laten ontkoppelen. Details staan in mijn profiel.

Dank!

Gomers

Stamgast
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

excuus, bij nader inzien is mijn verzoek toch niet nodig.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates