Goedemiddag,
Ik wil ziggo klant worden maar heb geen antenne aznsluiting of kabel in huis,alleen glasvezel tot on de meterkast. Wat moet ik aanschaffen voor kabel en aznsluitingen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zit ergens iets wat hier op lijkt.
Postcode check is al genoemd ?
Nee helemaal niets. Er loopt door een zelfneergelegde flexibele leiding een kabel van T mobile rechtstreeks op de decoder aangesloten
Er komt wel glasvezel binne
Duidelijk heb je de postcode check al gedaan?
https://www.ziggo.nl/postcodecheck
Gaat het om een nieuwbouw woning?
Ja volgens de postcode check kan het. En het is geen nieuwbouw. Maar in de huiskamer of ergens anders is geen antenne aansluiting Er lomt alkeen een oranje kabel binnen in de meterkast eaar nu een kadtje van tmobile op is aangesloten. Om die naar bonnen te krijgen heb ik zelf een kabel van t mobile onder de grond door een loze leiding heen getrokken.
Dan is de oorspronkelijke AOP zoals dat heet vermoedelijk door een andere bewoner verwijderd.
Dat is lastig dan moet buiten de kabel worden opgezocht.
Ik zal straks nog een keer zoeken. Het gaat dus om een groene kabel?
Alles wordt door een Ziggo monteur gratis in orde gebracht en aangesloten.
Je hebt installatie garantie voor 1 telefoon, 1 televisie en 1 computer, dus alles tot daar wordt door Ziggo gedaan, verder in huis coaxkabel of internet is voor eigen kosten, dit kan ook door een Ziggo monteur uitgevoerd worden tegen kostprijs.
Een Ziggo monteur gaat niet boren of afwerken, verder in huis, alleen aansluiten.
War voor soort en merk kabel en,aansluiting kan ik het best instaleren voor binnen?
Met andere woorden een boodschappen lijstje haha
@Addy21361 Mijn voorkeur gaat uit naar, dit zijn voorbeelden, klik op de linken.
Coax kabel: Hirschmann 4G Coaxkabel - Hirschmann 4G Coaxkabel - Wit, Merk: Hirschmann KOKA 9 Eca/100, Extra: Afs...
Stekkers metalen:
Er zijn ook push-on stekkers, maar daar moet je van houden.
Coax stekker en plug kopen online (allekabels.nl)
Voor kant en klare coax kabels, netwerkkabels splitters, coax versterkr enz, tegen kostprijs van Ziggo:
Addy21361 wrote:War voor soort en merk kabel en,aansluiting kan ik het best instaleren voor binnen?
Met andere woorden een boodschappen lijstje haha
het is niet toegestaan om zelf aan de groene kabel en het app te sleutelen daar moet een ziggo monteur voor komen
een moderator kan kosteloos een instantie monteur voor je inplannen
Hi @Addy21361
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Wat leuk dat je overweegt om wellicht de overstap te maken naar Ziggo! Als ik je adres controleer dan zie ik dat wij daar producten kunnen leveren. Tot februari 2019 heeft op jouw adres ook een abonnement actief gestaan. We kunnen dus stellen dat er in ieder geval een aansluiting is geweest. Zoals @RoWi. al aangeeft kan het zijn dat deze hoofdaansluiting van Ziggo onverhoopt is verwijderd door de vorige bewoner. Wanneer je diensten bij ons besteld dan heb je altijd recht op een gratis installatiemonteur. Zoals @Be rt en @anoniemforum al aangeven zal de monteur de aansluiting dan voor je in orde gaan maken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.