Inderdaad heel veel tegenstrijdige verhalen. Zelfs een paar keer werd mij gevraagd waarom ik nog klant was. Één medewerkster (Saskia, een Limburgse en een van de weinige "Hollanders" die ik ooit aan de lijn heb gehad) zei dat ze zelf geen klant is bij Ziggo. En er werd me ook al eens geadviseerd om maar naar bv KPN te gaan.
En al heel erg vaak gebeld over de mailadressen waarvan wij mails (met "rare details in de headers) ontvangen van (namens 🙄) Ziggo. Telkens krijg je tegenstrijdige verhalen.
Op 12 april (rond 13.30u) met iemand gesproken (man, met Russisch accent) die beweerde dat hij ervoor had geleerd om headers te analyseren. Deze man werd zelfs boos omdat hij vond dat wij zelf wachtwoorden moesten bedenken, ipv een app te gebruiken om ww-en te genereren. Want, zo beweerde hij, wachtwoorden die door een app worden gegenereerd zijn makkelijk te hacken. Bij zelf bedachte wachtwoorden zou dat niet het geval zijn...
En wij moesten en zouden extra/goede virusscanners aanschaffen, anders kon hij niks voor ons doen. Dit gesprek heb ik gevoerd in bijzijn van een sterke man.
En vwb de afstandsbediening: zou mij niks verbazen als die niet matcht met de mediabox.
Overigens, het is mij ook al heel vaak overkomen dat de verbinding werd verbroken tijdens een gesprek. Of dat je gewoon 30 minuten in de wacht staat. Ook meermaals dat je wordt doorverbonden en de tweede (of derde of vierde...) "medewerker niet weet waar je voor belt. Zal eens kijken of ik nog wat namen etc kan terughalen.