In Januari mijn WiFi boosters teruggestuurd. Bevestiging hiervan gekregen via de @. In Feb opnieuw gerekend via de afrekening. Gebeld: Opzegtermijn van 1 mnd, ok. Nu weer de Wifi boosters gerekend in de afrekening van maart
Word hier zo moe van. Wederom gebeld: gaan er naar kijken.Wat is er nu zo moeilijk?
Opgelost! Ga naar oplossing.
In je klantdossier is een notitie achtergelaten, waarbij de uitleg staat van hetgeen dat er samen is besproken.
Mijn collega heeft de foutief berekende kosten in mindering gebracht. De kosten die zijn berekend voor de hele maand februari na definitieve beeindiging worden automatisch nog vergoed en verrekend.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @zeeuwp56
Welkom op de Community! Goed dat je even een berichtje doet, want betalen voor opgezegde diensten wil niemand.
Zo te zien is je topic inmiddels niet meer relevant omdat je 3 uur later al hebt gebeld en het voor je is opgelost.
Ik ga er vanuit dat je verder geen vragen meer hebt en wens je een mooie dag toe.
Goedemiddag.
Hoe kom je er bij dat ik 3 uur later gebeld zou hebben????
Ik heb eerst gebeld en daarna pas mijn bericht geplaatst.Dus niet 3 uur (???) later
En wat is er opgelost??? Ik heb een berichtje gehad dat ik €0,80 terug krijg, maar ik heb voor een niet bestaande WiFi booster het hele bedrag betaald. Het gaat niet zozeer om die paar euro, maar om de communicatie en dat jullie je administratie niet op orde hebben.
In je klantdossier is een notitie achtergelaten, waarbij de uitleg staat van hetgeen dat er samen is besproken.
Mijn collega heeft de foutief berekende kosten in mindering gebracht. De kosten die zijn berekend voor de hele maand februari na definitieve beeindiging worden automatisch nog vergoed en verrekend.
Ja prima ,maar dit gaat over februari,maar in de nieuwe nota voor maart worden de boosters wederom berekend. ( zucht)
Dat klopt. Omdat de factuur al was aangemaakt voordat de boosters in ons systeem waren beeindigd.
Zoals in mijn voorgaande bericht vermeld, worden deze kosten door het systeem automatisch nog vergoed en verrekend.
Kijk hier voor meer informatie 🙂
ok, ben benieuwd, wacht het af.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.