Vraag
Reacties
Oplossing
zeeuwp56
Level 2

word er moedeloos van

In Januari mijn WiFi boosters teruggestuurd. Bevestiging hiervan gekregen via de @. In Feb opnieuw gerekend via de afrekening. Gebeld: Opzegtermijn van 1 mnd, ok. Nu weer de Wifi boosters gerekend in de afrekening van maart

Word hier zo moe van. Wederom gebeld: gaan er naar kijken.Wat is er nu zo moeilijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

In je klantdossier is een notitie achtergelaten, waarbij de uitleg staat van hetgeen dat er samen is besproken.

Mijn collega heeft de foutief berekende kosten in mindering gebracht. De kosten die zijn berekend voor de hele maand februari na definitieve beeindiging worden automatisch nog vergoed en verrekend.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @zeeuwp56 

Welkom op de Community! Goed dat je even een berichtje doet, want betalen voor opgezegde diensten wil niemand.

Zo te zien is je topic inmiddels niet meer relevant omdat je 3 uur later al hebt gebeld en het voor je is opgelost.

Ik ga er vanuit dat je verder geen vragen meer hebt en wens je een mooie dag toe.

zeeuwp56
Level 2
Topicstarter

Goedemiddag.

Hoe kom je er bij dat ik 3 uur later gebeld zou hebben????

Ik heb eerst gebeld en daarna pas mijn bericht geplaatst.Dus niet 3 uur (???) later

En wat is er opgelost??? Ik heb een berichtje gehad dat ik €0,80 terug krijg, maar ik heb voor een niet bestaande WiFi booster het hele bedrag betaald. Het gaat niet zozeer om die paar euro, maar om de communicatie en dat jullie je administratie niet op orde hebben.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

In je klantdossier is een notitie achtergelaten, waarbij de uitleg staat van hetgeen dat er samen is besproken.

Mijn collega heeft de foutief berekende kosten in mindering gebracht. De kosten die zijn berekend voor de hele maand februari na definitieve beeindiging worden automatisch nog vergoed en verrekend.

zeeuwp56
Level 2
Topicstarter

Ja prima ,maar dit gaat over februari,maar in de nieuwe nota voor maart worden de boosters wederom berekend. ( zucht)

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Dat klopt. Omdat de factuur al was aangemaakt voordat de boosters in ons systeem waren beeindigd. 

Zoals in mijn voorgaande bericht vermeld, worden deze kosten door het systeem automatisch nog vergoed en verrekend.

Kijk hier voor meer informatie 🙂

zeeuwp56
Level 2
Topicstarter

ok, ben benieuwd, wacht het af.

0 Kudos