Polle1949
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

wisselen van abonnement

Geachte lezers,

ik wil per 01-07-2021 een goedkoper abonnement uit proberen en wel de ZiggoGo met internet € 48,50 (kan altijd nog binnen enkele dagen wijzigen naar 300Mbits) 

En stop dus dan met het lopende abonnement, helaas kun je niet dat zelf wijzigen.

Gabriel Seggelinck

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1540Reacties
  • 203Oplossingen
  • 261Likes

Dag @Polle1949! Goed dat je hier een topic bent gestart vanwege de abonnementswijziging die je op het oog hebt. Sowieso is het goed om even te informeren hier 🙂

Omdat de wijziging die je wenst door te brengen betekent dat het hoofdonderdeel digitale televisie vervalt binnen je abonnement moet ik je hiervoor doorverwijzen naar onze opzegafdeling. Zij mogen dit soort wijzigingen verwerken en bespreken dan alle ins- en outs met je, zoals bijvoorbeeld de opzegtermijn welke van toepassing is. Mijn advies is daarom om te bellen met telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) en dan te kiezen voor optie 4 uit mijn hoofd. Als het goed is kom je dan bij onze opzegafdeling uit. Mijn collega daar helpt je graag verder! 

Bekijk in context

Uitgelicht
7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46950Reacties
  • 2833Oplossingen
  • 10261Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Polle1949
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De genoemde gegevens bijgewerkt. 

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5870Reacties
  • 397Oplossingen
  • 1038Likes

hou er wel rekening mee dat als je nu de mediabox xl met cloud opname of next heb en opname ook via ziggo go gebruik dat opname via ziggo go met internet + kabel tv  ziggo go opname niet meer mogelijk is

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1540Reacties
  • 203Oplossingen
  • 261Likes

Dag @Polle1949! Goed dat je hier een topic bent gestart vanwege de abonnementswijziging die je op het oog hebt. Sowieso is het goed om even te informeren hier 🙂

Omdat de wijziging die je wenst door te brengen betekent dat het hoofdonderdeel digitale televisie vervalt binnen je abonnement moet ik je hiervoor doorverwijzen naar onze opzegafdeling. Zij mogen dit soort wijzigingen verwerken en bespreken dan alle ins- en outs met je, zoals bijvoorbeeld de opzegtermijn welke van toepassing is. Mijn advies is daarom om te bellen met telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) en dan te kiezen voor optie 4 uit mijn hoofd. Als het goed is kom je dan bij onze opzegafdeling uit. Mijn collega daar helpt je graag verder! 

Bekijk in context

nspoor
Gedreven Raadgever
  • 390Reacties
  • 13Oplossingen
  • 43Likes

Via mijn ziggo kan je zelf je pakket wijzigen (mits je contract vrij bent en dus niet in een lopend jaar contract).

 

https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/

 

 

gabriel1949
Stamgast
  • 78Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ben naar de winkel Ziggo Vodafone geweest en het zo prettig opgelost Een ieder bedankt voor reactie

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 658Reacties
  • 27Oplossingen
  • 101Likes

@gabriel1949 fijn dat je het op die manier hebt weten op te lossen!

 

Altijd tot je dienst!

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo