Geachte lezers,
ik wil per 01-07-2021 een goedkoper abonnement uit proberen en wel de ZiggoGo met internet € 48,50 (kan altijd nog binnen enkele dagen wijzigen naar 300Mbits)
En stop dus dan met het lopende abonnement, helaas kun je niet dat zelf wijzigen.
Gabriel Seggelinck
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Polle1949! Goed dat je hier een topic bent gestart vanwege de abonnementswijziging die je op het oog hebt. Sowieso is het goed om even te informeren hier 🙂
Omdat de wijziging die je wenst door te brengen betekent dat het hoofdonderdeel digitale televisie vervalt binnen je abonnement moet ik je hiervoor doorverwijzen naar onze opzegafdeling. Zij mogen dit soort wijzigingen verwerken en bespreken dan alle ins- en outs met je, zoals bijvoorbeeld de opzegtermijn welke van toepassing is. Mijn advies is daarom om te bellen met telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) en dan te kiezen voor optie 4 uit mijn hoofd. Als het goed is kom je dan bij onze opzegafdeling uit. Mijn collega daar helpt je graag verder!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
De genoemde gegevens bijgewerkt.
hou er wel rekening mee dat als je nu de mediabox xl met cloud opname of next heb en opname ook via ziggo go gebruik dat opname via ziggo go met internet + kabel tv ziggo go opname niet meer mogelijk is
Dag @Polle1949! Goed dat je hier een topic bent gestart vanwege de abonnementswijziging die je op het oog hebt. Sowieso is het goed om even te informeren hier 🙂
Omdat de wijziging die je wenst door te brengen betekent dat het hoofdonderdeel digitale televisie vervalt binnen je abonnement moet ik je hiervoor doorverwijzen naar onze opzegafdeling. Zij mogen dit soort wijzigingen verwerken en bespreken dan alle ins- en outs met je, zoals bijvoorbeeld de opzegtermijn welke van toepassing is. Mijn advies is daarom om te bellen met telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) en dan te kiezen voor optie 4 uit mijn hoofd. Als het goed is kom je dan bij onze opzegafdeling uit. Mijn collega daar helpt je graag verder!
Via mijn ziggo kan je zelf je pakket wijzigen (mits je contract vrij bent en dus niet in een lopend jaar contract).
https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/
ben naar de winkel Ziggo Vodafone geweest en het zo prettig opgelost Een ieder bedankt voor reactie
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.