1
Vraag
2
Reacties
Polle1949

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

wisselen van abonnement

Geachte lezers,

ik wil per 01-07-2021 een goedkoper abonnement uit proberen en wel de ZiggoGo met internet € 48,50 (kan altijd nog binnen enkele dagen wijzigen naar 300Mbits) 

En stop dus dan met het lopende abonnement, helaas kun je niet dat zelf wijzigen.

Gabriel Seggelinck

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Polle1949! Goed dat je hier een topic bent gestart vanwege de abonnementswijziging die je op het oog hebt. Sowieso is het goed om even te informeren hier 🙂

Omdat de wijziging die je wenst door te brengen betekent dat het hoofdonderdeel digitale televisie vervalt binnen je abonnement moet ik je hiervoor doorverwijzen naar onze opzegafdeling. Zij mogen dit soort wijzigingen verwerken en bespreken dan alle ins- en outs met je, zoals bijvoorbeeld de opzegtermijn welke van toepassing is. Mijn advies is daarom om te bellen met telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) en dan te kiezen voor optie 4 uit mijn hoofd. Als het goed is kom je dan bij onze opzegafdeling uit. Mijn collega daar helpt je graag verder! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Polle1949
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De genoemde gegevens bijgewerkt. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

hou er wel rekening mee dat als je nu de mediabox xl met cloud opname of next heb en opname ook via ziggo go gebruik dat opname via ziggo go met internet + kabel tv  ziggo go opname niet meer mogelijk is

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Polle1949! Goed dat je hier een topic bent gestart vanwege de abonnementswijziging die je op het oog hebt. Sowieso is het goed om even te informeren hier 🙂

Omdat de wijziging die je wenst door te brengen betekent dat het hoofdonderdeel digitale televisie vervalt binnen je abonnement moet ik je hiervoor doorverwijzen naar onze opzegafdeling. Zij mogen dit soort wijzigingen verwerken en bespreken dan alle ins- en outs met je, zoals bijvoorbeeld de opzegtermijn welke van toepassing is. Mijn advies is daarom om te bellen met telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) en dan te kiezen voor optie 4 uit mijn hoofd. Als het goed is kom je dan bij onze opzegafdeling uit. Mijn collega daar helpt je graag verder! 

nspoor

Level 15
  • 1242Posts
  • 52Oplossingen
  • 500Likes

Via mijn ziggo kan je zelf je pakket wijzigen (mits je contract vrij bent en dus niet in een lopend jaar contract).

 

https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/

 

 

gabriel1949

Level 3
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ben naar de winkel Ziggo Vodafone geweest en het zo prettig opgelost Een ieder bedankt voor reactie

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@gabriel1949 fijn dat je het op die manier hebt weten op te lossen!

 

Altijd tot je dienst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic