Vraag
Reacties
Oplossing
Polle1949
Level 2

wisselen van abonnement

Geachte lezers,

ik wil per 01-07-2021 een goedkoper abonnement uit proberen en wel de ZiggoGo met internet € 48,50 (kan altijd nog binnen enkele dagen wijzigen naar 300Mbits) 

En stop dus dan met het lopende abonnement, helaas kun je niet dat zelf wijzigen.

Gabriel Seggelinck

 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dag @Polle1949! Goed dat je hier een topic bent gestart vanwege de abonnementswijziging die je op het oog hebt. Sowieso is het goed om even te informeren hier 🙂

Omdat de wijziging die je wenst door te brengen betekent dat het hoofdonderdeel digitale televisie vervalt binnen je abonnement moet ik je hiervoor doorverwijzen naar onze opzegafdeling. Zij mogen dit soort wijzigingen verwerken en bespreken dan alle ins- en outs met je, zoals bijvoorbeeld de opzegtermijn welke van toepassing is. Mijn advies is daarom om te bellen met telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) en dan te kiezen voor optie 4 uit mijn hoofd. Als het goed is kom je dan bij onze opzegafdeling uit. Mijn collega daar helpt je graag verder! 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Polle1949
Level 2
Topicstarter

De genoemde gegevens bijgewerkt. 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

hou er wel rekening mee dat als je nu de mediabox xl met cloud opname of next heb en opname ook via ziggo go gebruik dat opname via ziggo go met internet + kabel tv  ziggo go opname niet meer mogelijk is

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dag @Polle1949! Goed dat je hier een topic bent gestart vanwege de abonnementswijziging die je op het oog hebt. Sowieso is het goed om even te informeren hier 🙂

Omdat de wijziging die je wenst door te brengen betekent dat het hoofdonderdeel digitale televisie vervalt binnen je abonnement moet ik je hiervoor doorverwijzen naar onze opzegafdeling. Zij mogen dit soort wijzigingen verwerken en bespreken dan alle ins- en outs met je, zoals bijvoorbeeld de opzegtermijn welke van toepassing is. Mijn advies is daarom om te bellen met telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) en dan te kiezen voor optie 4 uit mijn hoofd. Als het goed is kom je dan bij onze opzegafdeling uit. Mijn collega daar helpt je graag verder! 

0 Kudos
Ga naar reactie
nspoor
Level 16

Via mijn ziggo kan je zelf je pakket wijzigen (mits je contract vrij bent en dus niet in een lopend jaar contract).

 

https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/

 

 

0 Kudos
gabriel1949
Level 3

ben naar de winkel Ziggo Vodafone geweest en het zo prettig opgelost Een ieder bedankt voor reactie

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@gabriel1949 fijn dat je het op die manier hebt weten op te lossen!

 

Altijd tot je dienst!

0 Kudos