Kees Haantje

Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

wisselen van abonnement van C7140 naar next

Al jaren klant van Ziggo , ik heb de Samsung SMT C7140 . Nu wil ik mijn abonnement omzetten van Internet  Tv Compleet naar ( hetzelfde ) Internet TV Compleet maar met de Next box . Ik ga dan €2 meer betalen .  En geen actificatie kosten . Zie dat ik dan de eerste 4 maanden € 39,95 gaat betalen . Klopt dat voor bestaande klant zoals ik ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Kees Haantje

Ik zie dat we je een mail hebben gestuurd met daarin de mededeling dat de korting niet verwerkt kan worden. Deze is voor nieuwe klanten. Het pakket kunnen we wel omzetten, maar de korting kunnen we niet verwerken. Wil je het pakket nog wel of wil je dan dat alles hetzelfde blijft?

Bekijk in context

9 Reacties 9
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

je kunt vanuit mijn ziggo upgrade naar tv compleet next

 

voor de korting zal je in de voorwaarde moeten kijken grote kans dat het alleen voor nieuwe abonnees is

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Dank je , zojuist toch even gebeld naar ziggo . Volgens de medewerker zou ik idd de eerts 4 maanden korting krijgen en de upgrade tv compleet next krijgen . Nu afwachten maar .

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Klinkt mooi @Kees Haantje houd je ons wel op de hoogte over het verloop? 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Kees Haantje

Ik zie dat we je een mail hebben gestuurd met daarin de mededeling dat de korting niet verwerkt kan worden. Deze is voor nieuwe klanten. Het pakket kunnen we wel omzetten, maar de korting kunnen we niet verwerken. Wil je het pakket nog wel of wil je dan dat alles hetzelfde blijft?

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Jammer geen korting, Jammer dat na inloggen mijn ziggo de korting wel aangeeft.  Ik wil zeker het nieuwe pakket , 2 euro meer heb ik er wel voor over om de Next te ontvangen die beter is dan wat ik nu heb .

 

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Om tot een oplossing te komen heb ik weer Ziggo opgebeld. Deze dame nam wel de moeite om verder te kijken .  Ik wordt terug gebeld .

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Kees Haantje Ik snap dat je die korting graag had gekregen! Ik zie dat de order er nog wel in staat. Als het goed is dan komt de nieuwe box jouw kant op. Geniet van je dag! 

Kees Haantje
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Nu w8 op de next mediabox , rest is na behoren goed afgehandeld .

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Kees Haantje Die komt zo snel mogelijk jouw kant op! Geniet van je dag 🙂

Uitgelicht topic